Ember nem vesz most elektromos autót ?
#10-es debilke: akkor a tankhajót készen talélják a tengeren, ma kőolaj kóolajbogyó fán terem, és a füstgenerátor autókat készen találják egy virágos zöld mező közepén, ugye?
Bele kéne passzírozni abba a két füled között található összesen egy bitbe, hogy a villanyautó környezetterhelése még akkor is kisebb, ha szénfűtésű erőmű áramával töltik.
#11 nem "kopik el"
Érdemes erről megkérdezni a millió km. körül futott amerikai Teslás taxisokat. olyan 70-80! körül vannak. De hazai tapasztalatot is tudok ismerőstől, saját S3: 150.000 km, akku 95%-os.
és ha az akku már autóban nem használható, ott a másodlagos felhasználás: naperőművek akkumulátoraként. Mivel ott jellemzően sokkal kisebb mint a terhelés, mind a töltőáram, legalább annyit el tud működni, mint amennyi időt egy autóban működött.
És ha már ott sem alkalmas: a nyersanyagok 98%-át vissza lehet nyerni az újrafeldolgozás során. De mondhattam volna másik ismerő első generációs 12 éves Leaf-jét, legkisebb akkuval, túl a 100.000 km-n, még mindig majdnem 80%-os.
De ne is zavartasd magad a tényektől, folytasd csak az önégetést, szórakoztató nézni.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!