Hülye ember az aki nagy autó helyett kisebbet vesz?
50: csakhogy ha a többség átáll elekromosra, akkor benzinkút sem lesz ám annyi, mert kisebb az igény, szóval nem az lesz, hogy minden sarkon kút lesz, messzebb kell majd menni a tankolásért, ott meg sorban kell állni, mert mások is jönnek messziről tankolni, a kisebb igény miatt drágább is lehet a dízel, ha kevesebben forgalmazzák, stb
Pótalkatrész sem lesz annyi, illetve nem annyiért, ha kevesebben fognak ezzel foglalkozni,mert elektromos lesz a többség, és még lehet sorolni.
Szóval ha valóban megtörténik, hogy átáll az autózás elektromosra (meglátjuk), akkor a benzines/dízeles autók fenntartása körülményesebb és drágább lesz, nem az lesz, hogy olcsón autózol majd, hanem drágán és körülményesen.
"nyilván a népen múlik, nem csak bambán nézni lehet, hanem lehet szervezni tüntetéseket, stb."
Tehát a piaci alapú rendszert kezdjük el átpolitizálni!
Az ugye megvan, hogy tavaly hatósági áras volt a benzin?
És lehetett kapni?
Mondj még ilyen jó ötleteket!
56: nem érted, tüntetés az autózással kapcsolatos politikai döntések ellen, hogy pl. hogy ki akarják erővel vezetni a belsőégésű autókat
Lehetne tömegtüntetés, hogy a kormány vétózza ezt meg, éppen azért, hogy a piac döntse el, hogy mikor tér át az elektromos autókra, amikor azok már elég olcsók, elég hosszú távúak, stb. ne egy tollvonással politikusok döntsék el ezt. Ez ellen lehetne tüntetni pl.
Ha írhatok néhány példát.
Egyik haveroméknak lett egy gyerekük. Már a születése előtt pár hónappal vettek egy nagy városi terepjárót, hogy majd kell a gyerekhez. Mondom: What? Az én gyerekkoromban egy Suzuki Swift II méretű autóba befért egy 4 tagú család. Mondanom sem kell, hogy igazából a haverom magának vette, a felesége a kisautóval járt.
Másik haver, mivel építkezni kezdtek, vett egy bazi nagy pickupot, mert hát az mindenképpen kell, ha az ember építkezik. Ki lehet találni, hogy annak a platóján nem voltak építési anyagok, szerszámok azóta sem. Semmit nem visz rajta. Az építési anyagokat a teherautó vitte ki és az építési vállalkozó. A ház nem egy nehezen megközelíthető helyen van, már csak ezért sem indokolt egy nagy pickup.
Biztos, hogy nem csak az én haverjaim ilyenek, mert ezek a típusok általánosak. Rengeteg pickupot és városi terepjárót látok olyat, hogy jól láthatóan csak személyszállításra vannak használva.
Vagy, a panelház elé megveszi a proller az 5-6 méteres prémiumot, ami alig fér el a szabvány parkolókban. Amikor elmegyek egy ilyen panelház előtt, sok ilyet látok, hogy kilógnak, vagy keresztben állnak.
Ezzel az erővel miért nem mindjárt egy 5 tonnás teherautót vesznek? Mert ugye az a legnagyobb és ezek szerint hülye, aki kisebbel jár. Nem? :)
99%-ban az van a háttérben, hogy mással nem lehet veretni, megmutatni, kinek milye van és az autó a legalkalmasabb termék arra, hogy többnek láttathasd magad annál, ami vagy. Mert szem előtt van, mindenki látja.
Egy szamuki alkalmazott vagy, vagy egy piszlicsáré céged van? Sebaj, egy jó nagy, drágának tűnő autóból majd biztosan mindenki azt fogja gondolni, hogy te vagy az ász. Ugyanez az utakon, közlekedés közben verseny formájában nyilvánul meg, ki tudja megelőzni a másikat akkor is, ha a másik már eleve a megengedett sebességhatáron autózik. Mert meg kell mutatni, ki a király, ki az ász. Ezek teljesen értelmetlen dolgok. Mégis a 90% ezt műveli. Nem mintha zavarna, csak akkor ne az legyen már a hülye, aki ésszel él.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!