Toyota yaris 2015-től van e valami gyerekbetegsége az 1.33 Dual VVT-i (99 Hp) motornak?
2/
Ez a dízel motorja ami 90 lovas? Volt egy eladó aránylag jó áron aránylag jó kilométerrel de ma néztem azt sajnos eladták.A legtöbben meg 200000km felett van tudom bírnia kell de azért kevesebb kilométerrel szeretném venni.
5/
De akkor a csipegetés nem jelentős?Vagy kell után tölteni?Engem kicsit most hülyének néznek sokan,hogy nagy autó után/helytt ilyet szeretnék.De tegnap ültem benne és nagyon megtetszett,csak a használt árakkal nem vagyok kibékülve.
90 lóerőtől mi lehetne bosszantóbb?
Igénytelen japán vacak! Minden kattog zörög benne! Nem is biztonságos nem is kényelmes , instabil. De legalább olcsó!
Ne haragudjal de te tényleg hülye vagy! Nagy autód volt és most be ülsz ebbe a kis szrba? Mi tetszik benne? Komolyan nem értem!
Nem vagyok nemet autó parti, nekem Infinitym volt, vágom h ez is japán de a lexusok, infinityk fényévekkel jobbak , tudnak a japánok is de ezt a tudást nem a toyotá a tettek bele! A yarisbol meg minden kimaradt!
Most Mercedesem van, megint mondom nem vagyok nemet autó parti de nekem a kényelem a fontos meg s biztonság meg a jó vezethetőség. Aki meg nagy autóhoz van szokva n maradjon annál nem kell a toyotaval bohockodni!
8/
De ha jól értelmezem rendes olajcserével ez kivédhető lett volna nem?
Én ezeket találtam pl
A Toyota 1.33 Dual VVT-i motorja általában megbízható motor, viszont mint minden motor esetében, itt is előfordulhatnak hibák. Néhány lehetséges hiba, ami előfordulhat ezzel a motortípussal, az alábbiak lehetnek:
Olajszivárgás: az olajszivárgás a gyakori probléma lehet ezzel a motortípussal, mivel az olajszivárgás a motorban előfordulhat.
Vízpumpa hiba: a vízpumpa hiba előfordulhat ezzel a motortípussal, és ha ez megtörténik, a motor hőmérséklete emelkedhet.
Szénrudak: a szénrudak eltömődhetnek, és ez a motor teljesítményét is befolyásolhatja
Alternátor hiba: az alternátor hiba előfordulhat, és ha ez megtörténik, akkor a motort nehéz lehet indítani.
Ezek a hibák általában rendszeres karbantartással és időben történő javítással megelőzhetők.
A Toyota 1.33 Dual VVT-i motorja általában megbízható és alacsony üzemeltetési költségekkel rendelkezik. Az egyik leggyakoribb hiba a fékrendszer, különösen a féktárcsák és a fékbetétek cseréje. Emellett néhány autó tulajdonosa panaszkodott a vezérlés szivattyújára vonatkozó hibákra, valamint az olaj szivárgására is. Azonban ezek a hibák általában ritkák, és a rendszeres karbantartás segíthet megelőzni őket. Az olajfogyasztás általában normális, de mindig javasolt a rendszeres ellenőrzés, hogy megbizonyosodjunk arról, hogy az autó megfelelően van-e karbantartva.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!