Miért nem gyártanak már farmotoros autókat?
A kerdesed egy hamis allitast tartalmaz, emiatt felesleges valaszolni ra: 'A régi típusúak közül legtöbb farmotoros'.
De hogy hasznos is legyen, a hatranyok:
- kisebb csomagtarto, mivel egy auto eleje szuksegszeruen laposabb mint a hatulja
- fekezeskor instabil, emiatt egyszeruen veszelyesebb, csuszos uton konkretan keresztbeall barmit csinalsz
- az elsokerek-hajtas nem igazan megoldhato, illetve jelentos plusz suly aran, marpedig az elsokerek-hajtas sokkal vezeto-baratabb, foleg gyakorlatlan 'urvezerok' eseten
- a hutes hatekonysaga sokkal rosszabb, ha elol van a huto, akkor kilometer csovezes kell ami megint plusz suly (es igy plusz fogyasztas), ha meg hatul akkor nem hut rendesen
Amugy szerinted mi lenne az elonye a farmotoros felepitesnek?
Ohh el is felejtettem: csapotthatu autoknal a motor kb. az utasterbe kerul, a sok plusz hangszigeteles, tuzvedelem miatt ujabb sulynovekedessel kell szamolni. Kombi autok eseten effektive ertelmetlenne teszi az egesz felepitest mert elfoglalja a csomagtarto nagy reszet.
Attol tartok a munkaugyes trollunk kozlekedesi trollnak 'kepezte at' magat, naponta ir ki egy-egy ertelmetlen, csak az o fejeben letezo 'problemara' vonatkozo kerdest: HEV suritese rovidebb kocsikkal mert az szerinte sooookkal hatekonyabb, feherre festett uttest amit ejjel jol lehet latni, stb. stb. Mindjart jonnek a tragar kommentjei amiben mindenkit elkuld a k..va anyjaba aki nem vele ert egyet.
Gyenge hűtés, rossz súlyelosztás, instabil fékehetőség.....
Van valami konkrét példa napjainkból, vagy csak egyszerűen "ezt szoktuk mondani a faros autókra" kezdetű sablon?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!