Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Miért nem gyártanak már...

Miért nem gyártanak már farmotoros autókat?

Figyelt kérdés
A régi típusúak közül legtöbb farmotoros, a maiak már szinte kizárólag orrmotorosok. Miért jobb az utóbbi?

2023. jan. 18. 12:18
1 2 3 4
 1/39 anonim ***** válasza:
32%
Mert nem dobja ki a seggét padlógázon mint a skoda 120L.
2023. jan. 18. 12:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/39 A kérdező kommentje:
Értem. És miért kell padlógáz meg több száz lóerő?
2023. jan. 18. 12:25
 3/39 veterán vas ***** válasza:
100%
Skoda, Porsche Renault, Honda, Smart..... a mai napig gyárt farmotorosokat.
2023. jan. 18. 12:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/39 anonim ***** válasza:
97%
Egyszerűen egy hátrányosabb konstrukció mint az orrmotoros, vagy sportautóknál akár a középmotoros elrendezés. A Porsche a 911-ben már tökélyre fejlesztette sportautós szempontból, kisautókban pedig most is van/nemrég volt még, pl Smart, vagy a legújabb Renault Twingo.
2023. jan. 18. 13:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/39 anonim ***** válasza:
89%
Rengeteg hátránya van. Talán legköztudottabb, hogy nehézkes a hűtése és rosszabb lehet a súlyelosztás, stabilitás
2023. jan. 18. 13:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/39 anonim ***** válasza:
60%
Amit érdemes megtartani régebbi dolgokból az a merevhidas felfüggesztés.
2023. jan. 18. 13:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/39 anonim ***** válasza:
81%

A kerdesed egy hamis allitast tartalmaz, emiatt felesleges valaszolni ra: 'A régi típusúak közül legtöbb farmotoros'.


De hogy hasznos is legyen, a hatranyok:

- kisebb csomagtarto, mivel egy auto eleje szuksegszeruen laposabb mint a hatulja

- fekezeskor instabil, emiatt egyszeruen veszelyesebb, csuszos uton konkretan keresztbeall barmit csinalsz

- az elsokerek-hajtas nem igazan megoldhato, illetve jelentos plusz suly aran, marpedig az elsokerek-hajtas sokkal vezeto-baratabb, foleg gyakorlatlan 'urvezerok' eseten

- a hutes hatekonysaga sokkal rosszabb, ha elol van a huto, akkor kilometer csovezes kell ami megint plusz suly (es igy plusz fogyasztas), ha meg hatul akkor nem hut rendesen


Amugy szerinted mi lenne az elonye a farmotoros felepitesnek?

2023. jan. 18. 14:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/39 anonim ***** válasza:

Ohh el is felejtettem: csapotthatu autoknal a motor kb. az utasterbe kerul, a sok plusz hangszigeteles, tuzvedelem miatt ujabb sulynovekedessel kell szamolni. Kombi autok eseten effektive ertelmetlenne teszi az egesz felepitest mert elfoglalja a csomagtarto nagy reszet.


Attol tartok a munkaugyes trollunk kozlekedesi trollnak 'kepezte at' magat, naponta ir ki egy-egy ertelmetlen, csak az o fejeben letezo 'problemara' vonatkozo kerdest: HEV suritese rovidebb kocsikkal mert az szerinte sooookkal hatekonyabb, feherre festett uttest amit ejjel jol lehet latni, stb. stb. Mindjart jonnek a tragar kommentjei amiben mindenkit elkuld a k..va anyjaba aki nem vele ert egyet.

2023. jan. 18. 14:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/39 veterán vas ***** válasza:
65%

Gyenge hűtés, rossz súlyelosztás, instabil fékehetőség.....

Van valami konkrét példa napjainkból, vagy csak egyszerűen "ezt szoktuk mondani a faros autókra" kezdetű sablon?

2023. jan. 18. 14:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/39 anonim ***** válasza:
31%
Régen sem volt túl sok faros.
2023. jan. 18. 15:20
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!