Mitől függ,hogy a gyártó hova rakja az üzemanyag visszacsapo szelepet?
"Valamint egy szívó benzines, 1.6-2.0 köbcenti körüli autónál mekkora a normál üzemanyag nyomás a tanknál, valamint az injektoroknál?"
Ugyanannyi. Kb. 4 atmoszféra.
Persze nem 1.6-2.0 köbcentis motornál, mert az nagyon kicsi.
Krutymó már megint hülyeségeket irogatsz?
Csak a vag konszern 1.4es szívóbenzinesénél használnak 3.2, 3.6, 4.2, 4.6 baros nyomástartókat. Fsi-nél 5 bar feletti is van. A többi gyártóról nem is beszélve.
Persze te simán beraknád a 4.2est a 3.2es helyére, aztán bambulnál hogy nem indul a motor.
"Kb."
Ezt írtam. Ha a kérdező nem írt pontos motorazonosítót, akkor ennél többet nem várhat el.
Harmadik, a tankkal,ahonnan jön a kimenő és megy a visszamenő ág.
Ötödik, de ez a nyomás a pumpa nyomasa,nem? Injektornal mennyi szokott lenni?
"de ez a nyomás a pumpa nyomása, nem? Az injektornál mennyi szokott lenni?"
Mivel a benzinvezeték sokkal nagyobb keresztmetszetű, mint az injektor nyílása, ezért a pumpától az injektorig lényegében egyforma a nyomás. És ha van visszafolyó ág, akkor ez a nyomás a nyomáshatároló szeleptől függ.
A tanknál lévő nyomástartó általában egybe van építve a benzinszűrővel. Nem nagy tétel és szűrőcserénél nem árt az új nyomástartó.
Ami a hídon van az a régi megoldás.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!