Igazából egy 2018-as Suzuki SX4 S-crossról lenne szó, amely 140LE/220NM, manuális.
Ez ugye turbós autó, de nézegettem szívós autókat is.
2023. jan. 6. 09:30
13/27 anonim válasza:
#10 azért a turbolag jelentősen túl van misztifikálva. :)
1500-as fordulaton pont úgy megy mint az ugyanilyen szívó, de 2500-nál meg már erősen éled a dolog, de ki az aki 1500-ról kezdi tolni ha action van? :D :D :D
2023. jan. 6. 09:49
Hasznos számodra ez a válasz?
14/27 anonim válasza:
Ma már nem nagyon van, de aki vezetett 80-as, 90-es évek eleji turbós autót, ott érezhető volt a turbólyuk. 3500-4000-es fordulaton kezdett megjönni a kakaó. A mai kisturbósoknál nem nagyon van turbólyuk, de felül el is fogynak.
2023. jan. 6. 10:16
Hasznos számodra ez a válasz?
15/27 anonim válasza:
#14 ne kezdd el nekem megmagyarázni légyszíves, hogy hogy viselkedik az autóm, köszi. :D :D
2023. jan. 6. 10:24
Hasznos számodra ez a válasz?
16/27 anonim válasza:
Nyugodtan vedd meg a Suzukit, nagyon jó az 1.4 boosterjet. Már közepes fordulaton akkora ereje van, mint egy klasszikus 2.2 literes jó szívónak magasabb fordulaton, és 2-3 literrel kevesebbet fogyaszt azoknál. Nagyon jól vezethetők ezek a közepes méretű turbós benzinesek. Nálam a Suzuki a beltér és a futómű miatt lett második helyezett, Skoda lett helyette. A VW utóbbi 10 év 1.4 TSI motorjai is jók. Az 1.5-ből nem mind, bár ott sem megbízhatósági gondok vannak, inkább apró, karakter/vezethetőség/rezonancia problémák. Talán még a Kia/Hyundai T-GDI-ket merném bevállalni.
2023. jan. 6. 11:10
Hasznos számodra ez a válasz?
17/27 anonim válasza:
#12: Azok jó motorok, ha odalépsz neki megy mint a barom, igaz csak Vitarában próbáltam.
Az ugyanennyi LE szívómhoz hozzá képest egy lomha fos.
Igazából az csak nagyon magas fordulaton, 5500-6000 kötül tudja leadni a névleges teljesítményt, míg a turbós már 3000 körül kitolja a 140LE-t, szelesebb tartományban elérhető.
Igazából a teljesítménygörbe ami fontos, a nyomaték nem ad sok információt az áttételek és a kerrékméret ismerete nélkül.
2023. jan. 6. 11:46
Hasznos számodra ez a válasz?
18/27 anonim válasza:
#17 A kis ccm turbók is 5500 környékén adják le.
2023. jan. 6. 11:49
Hasznos számodra ez a válasz?
19/27 anonim válasza:
#15 milyen autód van?
2023. jan. 6. 12:58
Hasznos számodra ez a válasz?
20/27 anonim válasza:
Bizony, ha 3000-nél lenne a teljesítménycsúcs, akkor az igen rossz motor lenne, szűk lenne a használható tartomány, magasabb fordulaton elfogyna az ereje. Minél lejjebb van a nyomatékcsúcs, és feljebb a teljesítménycsúcs, annál jobb. Ez jelzi, ha egy motor tág tartományban jól használható, azaz alacsony és magas fordulatszámon is megfelelő erőt, azaz forgatónyomatékot tud kifejteni.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!