Német prémium helyett érdemes 6 hengeres subaru legacyt venni?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Ha nem esett le, már az elején el lett döntve a kérdés: Neten mindenki azt állít amit akar, szóval próbálhatsz személyeskedni, nem nagyon izgat, tekintve, hogy ez még nem jelenti azt, hogy igazad is van, maximum annyit, hogy fanboy vagy és nem reálisan szemléled a dolgokat.
Mi próbáltuk leírni, mert ha másból nem a karikákból észrevehetted volna, hogy nem csak én válaszoltam, hogy miért nincs köze egymásnak a két kategóriához, de ha neked ez a japán a " zisten " meg a subaru az premium szinten van a mániad és ettől jobban alszol, a szíved joga, a világot nem fogja meghatni.
Na kellemes napot, ez ki van tárgyalva, személyeskedő vitába nem megyek bele.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
https://www.youtube.com/watch?v=sxYwMqlBB64
Ez a videó igazából össze is foglalja. A Subaru soha nem számított, és nem is akart felsőkategóriás (prémium) márka lenni. Mindig is egy olcsóbb alternatívát akartak szolgáltatni, elsősorban az Egyesült Államokba, majd később Európába. Az idő során vált védjegyükké az összkerékhajtás és a boxermotor, majd miután beszálltak a WRC-be, elkezdték picit jobban nyomni a nagyteljesítményű összkerekes autóikat, ami megalapozta nekik a hírnevet. De mindemellett a paletta nagy részét továbbra is átmatricázott autók tömkelege tette ki, de ami saját is volt, az sem számított egy szempont alapján sem igazán úttörőnek.
Tehetünk mellé bármelyik korszakból egy Mercedest, BMW-t, vagy ha már a németekkel ennyi bajunk van, vegyünk egy Lexust. Ég és a föld. Nem egy a célközönség. A Subaru sosem akart prémium lenni, nem is lett az. Aki egy ELexus-féle kényelmet, eleganciát, kifinomultságot vár, azt ne egy Subaruban keresse. Ez persze messze nem jelenti azt, hogy bármi baj lenne a Subaruval, a saját szegmensében szinte egyeduralkodó. Csak nem prémium, mégha az árcédula szerint közel is jár hozzájuk.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!