Német prémium helyett érdemes 6 hengeres subaru legacyt venni?
@7, ne haragudj, de ha szerinted egy Legacy egyáltalán köszönőviszonyban van a rivális német prémiumokkal, akkor kettő forgatókönyv létezik:
1) Az életben nem ültél még német prémiumban, vagy csak lefingott hülyegyerek BMW-t láttál ami kicsit sem releváns tapasztalat.
2) Tényleg láttad mindet, viszont akkor valamilyen értelmi fogyatékosságban szenvedsz.
#10 nem kényelmesebb.. szálltam ki már 2 óra után "prémiumból" fájós háttal, és szálltam ki 30 éves japánból 12 órányi vezetés után is úgy hogy nyújtóztam egyet, és irány a tenger. :)
attól van "prémium" érzésed főleg, hogy 10 kilóval több a kátránylap a kaszniban, meg centikkel több a habszivacs a padlókárpit alatt..
az emberek java része azt se tudja mi az amit istenít, egyesek hogy odavannak hogy alcantara az ülés.. alcantara, tudod mi az? uszadék nylon, a hülye meg azthiszi BŐR baszki és kérkedik vele.. :D :D :D :D
Jó, oké azt már bebizonyítottad, hogy mindenki hülye és te vagy a helikopter. :D De igazából valahogy már ezt nem tudom komolyan venni, mert az egyik oldalon ott a valóság, a piaci statisztikák, az eladások, a tesztek, az utcakép.... a másik oldalon meg te, aki hát mondja, az bizony úgy van. :)
De azért csak úgy a szint kedvéért, mintha még komolyan vennénk:
"#10 nem kényelmesebb.. szálltam ki már 2 óra után "prémiumból" fájós háttal, és szálltam ki 30 éves japánból 12 órányi vezetés után is úgy hogy nyújtóztam egyet, és irány a tenger. :)"
Feltéve ha igaz ugye, nézzük, egyik oldalról 316i a másik oldalról Toyota Century?
"attól van "prémium" érzésed főleg, hogy 10 kilóval több a kátránylap a kaszniban, meg centikkel több a habszivacs a padlókárpit alatt.."
Tudod, ezt úgy hívják hangszigetelés, és aki bizony azt szeretné, hogy csendben utazzon az tesz rá magasról, hogy mi van a kárpit alatt, a lényeg, hogy a feladatát ellátja. A premium szegmens egyik priorításként kezelt részlege pont az, hogy minél nagyobb csendben utazhasson az ember, a zavaró hangokat, szélzajt, motorzajt, gördülési zajt kizárva....
"az emberek java része azt se tudja mi az amit istenít, egyesek hogy odavannak hogy alcantara az ülés.. alcantara, tudod mi az? uszadék nylon, a hülye meg azthiszi BŐR baszki és kérkedik vele.. :D :D :D :D"
Aki újként megveszi, az általában azért veszi, mert számára az volt a kényelmes, az nyerte el a tetszését, miegymás, aki kérkedik vele, az általában olyasmi mint mikor valaki kérkedik, hogy márpedig a japán autók így és így... ugyanúgy kisebbségi komplexusban szenved és próbálja bizonyítani az igazát, hogy márpedig ő milyen jól döntött mennyivel okosabb mint a többiek, mennyivel nagyobb neki...
#13 ja statisztikák, utcakép. ahm.. szóval:mivelhogy tény az hogy zámbó imre slágereket, és lakodalmast is az ország felénél TÖBBEN hallgatnak rendszeresen, valamint a tévében a sok gagyi valóságsót is rengetegen nézik, akkor ez azt jelenti szerinted, hogy ezek lennének a szórakoztatóipar minőségi, sőt csúcsszínvonala?
"a tesztek" egyrészt a tesztek amiket olvasol azt mutatják meg itthon hogy mit érez az egyszerű felhasználó aki beleül egy új kocsiba, még mielőtt lekotlik benne valami, másrészt sokszor a zsurnaliszta úgy kapja meg a kulcsot hogy "aztán csak jót mondj róla Ferikém.." utalva arra hogy ha lehúzza akkor nem lesz több tesztautó az újságodnak. :D :D :D
Még mindig jobb mint az hogy aszerint okoskodsz hogy a "haverok már láttak olyat" de te életedben nem húztál vagy lazítottál meg egy csavart sem soha ilyenben. :D
felőlem élhetsz ebben a hitben amiben élsz, aztán hordhatod szervízekbe ezeket a tyúkólakat, legalább nem kell félnem attól hogy valaki felvásárolja előlem a jópofa kocsikat, és a szerelők is nagyon jól fognak élni. :D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!