Mi értelme a Suzukinál hogy ugyanabban a szegmensben forgalmaz két autót?
Pontosabban a Vitarára és az S-Crossra gondolok. Nagyjából méretre felszereltségre is megegyeznek.
Mi vezette rá a Suzukit, hogy majdhogynem két egyforma autót értékesítsenek?
#2 Hát igen de itt mindkettő autó egy mini suv, nincs az hogy ferdehátú vagy kombi.
#3 Lehet
Ha megnézzük hogy a mostani modellek honnan indultak, azért nem mondhatjuk hogy egy szegmens volt.
A Vitara konkrétan egy terepjáró volt, amit az eladhatóság kedvéért ma divatos formára kalapáltak és ledegradáltak egy sima crossoverré. [link]
Az SX4-gyel a másik irányból érték el a crossoverséget. Egy sima kisautó volt emelt hasmagassággal, amit kicsit felpuffasztottak, hogy nagyobb legyen és a most divatos "városi terepjáróvá" formáltak.
az autógyártók mielőtt új autót dobnának piacra(nagy haszon reményében), piackutatást végeznek. Nos a Vitarát 70 országba exportáltak, fél évet is várni kellett az átvételre.
A Suzukinál nem hülyék vannak, eddig még ő volt az egyik jó adófizető..ráadásul 3ezertől hatezer fő
dolgozót tud foglalkoztatni...
A Suzuki naprakész az eladásokból. A Szwif a legsikeresebb, de itt mégis beszüntették a gyártást, mert a kérdezett másik kettő még nagyobb hasznot hoz.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!