El szoktátok végezni mindezt napi első elindulás előtt?
#22
Nem leszek ideges, csak akkor nem kell itt okoskodni a szabályokról, meg jóformán sehol sem, mert hiteltelenné válsz.
nem létezik olyan, aki az életében MINDEN szabályt betart, aki megpróbálja azt meg mindenki utálja mert trettenetesen idegesítő, ahogyan te is. :)
#18-as leírta jól. (asszem, ő volt) nem állítgatok semmit, beülök megyek. ha valami nem világít azt észreveszem, ha valami nem működik észreveszem. de akkor te minden indulás előtt trélereztesd az autót egy fékpadra ellenőrzésre. :)
a szabályok 70%-át csak iránymutatónak használom. nem megyek át a piroson, behajtani tiloson, de a sebességkorlátot azt csak ajánlásként tartom, mondjuk nem vagyok ámokfutó 50 helyett olyan 60-64 körül kóericálok, vagy sodródom a forgalommal nem száguldozom, de soha nem tartok fel senkit a tempómmal. :D
És szemernyit sem izgat hogy egy tudálékos névtelen jöttment szemében hiteles vagyok-e vagy sem. :D :D :D
#25
De akkor másokat se oktass ki, meg szóljál le.
"ha a leglényegesebb kimarad: olajszint, fagyálló, ezekkel kéne kezdeni".
Minden nap, indulás előtt?! :O
Én kb havonta nézek rá ezekre és eddig mindig rendben volt, soha nem kellett rátöltenem. Na meg ezeket az autó is figyeli. Ha alacsony a szint, szól.
"Ha elfolyt az olaj vagy a fagyálló, akkor kb. rögtön kuka az egész motor, ellenben ha kiégett a helyzetjelző azzal 100+ km-ket lehet menni. Ez is mutatja hogy a vizsgaelmélet nem életszerű."
Persze, de amiket vizsgán ellenőrizni kell, azok a dolgok prioritás szempontjából a közlekedésbiztonságra vannak kihegyezve, nem a te autód műszaki tartósságára.
"Minden nap, indulás előtt?!"
Persze, nem tudom mi ebben olyan meglepő.
"Én kb havonta nézek rá ezekre és eddig mindig rendben volt, soha nem kellett rátöltenem"
Ebből még nem következik hogy a jövőben is mindig ugyanilyen rendben lesz. Már vagy 10 éve itt az utcában pl.az egyik kocsinál olajgombánál leeresztett éjszaka az olaj, a tulaj ezt hajnalban a sötétben nem vette észre. Elindította a motort, szinte azonnal be is rágódott az egész, motorcsere lett a vége.
Szóval az ördög nem alszik soha, azóta én is mindig figyelem, meg hogy az autó alatt nincs -e tócsa.
"Na meg ezeket az autó is figyeli. Ha alacsony a szint, szól."
Az újabbaknál elhiszem (esetenként még a nívópálcát is kispórolják...) de régebbieknél nem jelez szintet csak olajnyomás lámpa van, ami önmagában nem jelent semmit...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!