A mai férfiak közül, főleg huszonévesek, hirtelen mennyire tudnának helytállni az út szélén egy Skoda 100-al, Trabanttal, Lada-val? Elméleti kérdés, de a mai autók helyett ismét ezek lennének.
20. EZt állítják meg te is ezt, de bizony szükségük lenne rá hogy tudják.
Amikor itt olyan kérdéseket tesznek fel hogy hogyan lehet a gumiba fujtatni, és mekkora akkut vegyek bele.
Az alapokat illene megtanulni és tudni.
Az idősebb korosztály mikor felejti már el ezt a bullshit fiatal-alázást?
"Haha hülye fiatalok nem tudják használni a szivatót."
Hát mert 30 éve nem gyártottak szivatóval autót, nyugati országokban meg inkább 40. Miért, te tudsz Morzekóddal kommunikálni? Nem. Akkor meg kuss.
#21 Ebben maximálisan egyetértek, de ennek semmi köze nincs a korhoz. Régen sem tudták ezeket az dolgokat jobban az átlagemberek, csak nem volt GyK meg Facebook, ahol az ilyen kérdéseket nyilvánosan feltehették, így nem tudott róla senki, hogy "haha a Gyula nem tud kereket cserélni".
Ez az egyik. A másik meg az, hogy nem volt pl. az akksinál maradva nem volt 48 márka, 289 típus és 6295 különböző méret és karakterisztika. Erről nem az átlagember tehet. Nekem apám is, meg két nagyapám is klasszikus ügyes kezű esermester (volt), akik maguk foglalkoztak az autóikkal (egyik fronton Lada, másikon Trabant és Wartburg), de mikor újabbakra váltottak, akkor mindegyikőjük feladta.
Ezt a helytállást hogy érted?
Szerelés szempontjából, pl szelephézagot tudnának-e állítani? Mert az inkább affinitás kérdése. Pl van olyan 20 éves ismerősöm, aki motorozik, hegeszt, meg autókat szerel. Meg persze van a másik véglet, aki mindig a számítógép előtt kockul. Szóval ebből a szempontból nem általánosítanék. Kit mi érdekel, de ez a mi időnkben is hasonlóan volt.
Vagy elvezetni? Mert ugyanúgy működnek mint a mai autók, csak az ergonómia nem olyan jó, minden kényelmetlenebb, hangosabb, lötyögősebb és nagyobb a kormány, nincs fékrásegítés, stb.
Én ugyan harmoncon éves vagyok, de idén adtam el, a 44 éves örökölt Ladámat. Annó rengeteget vezettem, amíg nem volt saját autóm. Végig a családban volt, születésem után ezzel hoztak haza a kórházból. Ma is teljesen működőképes, normál állapotú volt, szétrohadva sem volt. Csak nekem volt egy újonnan vett még garanciális 3 éves saját autóm. Azt eladni, a Ladát meg napi használatúvá tenni (van hogy napi 500 km-t is autózom) nem lett volna értelme. Második hobbiautó fenntartására nem volt kapacitásom. Se időm, se pénzem. Ahhoz meg hogy kivonatva álljon a kert végében és a szemem láttára menjen tönkre, nem lett volna szívem. Így nehéz szülés volt, de idén úgy döntöttem, hogy eladom. Azonnal, perceken belül el is kelt irányáron. Egy 19 éves, nagyon lelkes, járműmérnöknek tanuló srác vette meg. Szerintem jó helyre került.
Autót szerelni leginkább az autószerelők tudnak, vezetni pedíg mindenki, akinek van jogsija, legalábbis A-B pont között haladni.
A regi szoci autók nagyon mas világ volt, nem mentek el 300 000 km-eket. Legyen csak egy gyertyacsere a műsor az ut mellett... hanyan hordanak maguknal gyertyakulcsot- tartalekgyertyát manapság? Ha 10/1 az mar sok szerintem. Regen meg sokkal nagyobb volt ez az arány, mivel kellhetett.
Most is ugyanugy megvan a fiataloknak az a retege akik szerelnek nap mint nap, de nem egy 10 eves csaladi autót...
A "régi" férfiak közül, főleg akik 70 évesek hányan tudnának helytállni hirtelen ha a munkahelyükön külföldiekkel kéne csoportos online meetinget szervezni home officeban? Elméleti kérdés, és csak a cég belső kommunikációs rendszerét hasznalhatnák.
Kb kerdés értelme...
Vicces mikor előadják az ilyet a mai fiatalozók. Olyan emberek, akik semmit nem tettek le az asztalra, és ezért azt adják elő, hogy már rég nem gyártott technológiához tudnak pár alap szerelési fortélyt. Ha valami komolyabb van, akkor persze ők is szerelőt hívnak.
Másrészt viszont a többségüknek nincs semmilyen versenyképes tudása, 40 évet lehúztak ugyanazon posványos munkahelyen, miután elvégezték az iskoláikat soha semmit nem tanultak, semmilyen önfejlesztést nem csináltak. Ja, és ha pl. számítógéppel van problémájuk, akkor fiatal családtlagot, rokont kérnek meg, hogy kezdjen vele valamit. De bezzeg a mai fiatalok nem tudnának Ladát szerelni az út szélén...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!