Van visszagurulás-gátló, vagyis a fék felengedése nagyjából olyan hatással jár, mintha egy kuplungot engednél fel. Amikor D-be, azaz sebességbe teszed, nyomni kell a féket.
2022. dec. 12. 21:35
Hasznos számodra ez a válasz?
12/22 Géza80 válasza:
Ha megszokod, imádni fogod.
Bal láb oldalra pihenőre. Csak a jobb lábad használd. (Tedd a jobb lábad alá, hogy nehezebben tudd elővenni reflex szerüen) Az elején figyelni kell rá, de kb 1-2 nap és megszokod. Ha bármelyik fokozatban van akkor kúszik a kocsi, ha nem fékezed, pl. rá tudsz gurulni az előtted állóra a piros lápánál vagy dugóban állva. Olyankor ki lehet tenni N fokozatba és nem akar kuszni, nem kell fékezni, ( aminek a hátadmögött álló különösen örülni fog, mert nem égeted ki a szemét a féklámpáddal) és a hajtáslánc sem feszül.😉
2022. dec. 13. 21:24
Hasznos számodra ez a válasz?
13/22 anonim válasza:
Prolik és a csórók szeretnek manuális bohócautókkal szórakozni, az igazi elit Úriembereknek mint például én vagyok evidens hogy nem manuális váltóval szórakozok mint valami lerobbant kukásautósofőr. Én el is várom a kényelmet és a komfortot vezetés közben az autómtól így számomra nem megengedhető a kuplung és a manuális váltó megléte az autómban. Fejlettebb országokban pl. USA / Kanada / UAE szinte minden autó automata váltós csak az ilyen elmaradt gazdaságokban mint pl. német, magyar van felvevőpiaca a manuális váltósoknak
2022. dec. 19. 13:27
Hasznos számodra ez a válasz?
14/22 anonim válasza:
#13 Az USA-ban mondjuk azért automata váltós minden autó, mert már évtizedekkel ezelőtt is volt pénzük megfizetni, meg mert nem tudnak normális járművet vezetni.
2022. dec. 19. 13:55
Hasznos számodra ez a válasz?
15/22 anonim válasza:
"#13 Az USA-ban mondjuk azért automata váltós minden autó, mert már évtizedekkel ezelőtt is volt pénzük megfizetni"
Épp erről beszéltem, hogy a manuális váltós autókat az alacsony egzisztenciájú és alacsony jövedelemmel rendelkező, lecsúszott, ranglétra alján elhelyezkedő emberek használják. Számomra megalázó lenne ilyen személygépjárművel rendelkezni, épp ezért vezetek státusszimbólumként és kényelmi szempontok miatt is automata váltós autót.
2022. dec. 19. 14:16
Hasznos számodra ez a válasz?
16/22 anonim válasza:
#15 Aztán kívülről sokan látják, hogy automata az autód, az aztán státuszszimbólum. Ezer meg egy előnye van, de 20-30-40 éve pusztán a lusta, balf*sz emberek pénzkidobása volt. Mellesleg semmilyen ranglétra alján nem lesz az ember a keresete miatt, csak a kereseti statisztikákban, ellenben az általad tanúsított arrogancia már egész sok mérce szerint az emberiség legaljába taszít téged.
2022. dec. 19. 14:40
Hasznos számodra ez a válasz?
17/22 anonim válasza:
Nem nehéz, de az elöre-hátra dolggal vigyazni kell indulásnál.
2022. dec. 19. 18:49
Hasznos számodra ez a válasz?
18/22 anonim válasza:
8-as vagyok. Hát én meg azt tapasztaltam, Befektetőcsávó, hogy lenézik azt, aki csak automatát tud vezetni. Pedig valljuk be, kevesebb izgalom az automata, férjnek az van, nekem manuális, de gyors az átállás, kb. pár másodperc, ha az övét vezetem, imádom, pedig az lényegesen nagyobb,de az sem számít.
2022. dec. 20. 16:47
Hasznos számodra ez a válasz?
19/22 anonim válasza:
#18 De miért nézné le bárki azt, aki automatát vezet? Mert ugye csak az tudja, hogy automatát vezetsz, akinek elmondod. Azokat nézik le, akik emellé hozzáfűznek olyanokat, hogy "nem is vezetnék mást, mert utálok/nem tudok váltani". És nem azért nézik le, mert automatát vezet, hanem azért, mert beismeri, hogy az autóvezetés alapjaival sincs tisztában, ezért feltételezik, hogy közlekedni még annyira sem tud normálisan. Nem az automata váltóval van baj, egy tök jó találmány, főleg a modernebbek. Azzal van baj, aki büszkén mondja, hogy ő KÉPTELEN megtanulni váltani. Aki nem balf*szm, az vezesse azt, amit akar, aki meg az, az ne vezessen semmit.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!