C2. 1,4 HDI X 2003. Nincs erő az indulásnál, mintha nem volna kuplung. Ma reggel alig tudtam kiállni, elindulni, ezért párszáz méter után beálltam a parkolóba, majd délután nagy gázadásokkal haza. KUPLUNG? esetleg TURBÓ? KÖSZÖNETTEL JÁNOS
Ha felpörög a motor és mégsem megy az autó, akkor csúszik a kuplung. Feltehetően elkopott.
Ha ez a helyzet, akkor nem szabad használni az autót. Majd ha lesz időpontod a szerelőhöz, akkor nagyon kis gázadásokkal kell odamenni. A nagy gáz még azt a kicsi surlódóréteget is elkoptatja.
..az enyhén lejtős járda felöl indultam, de gázadásra csak felpörögött a motor és egy helyben álltam, nem vette fel a nagy gázadást sem, majd
hátramenetben próbálkoztam, majd újra előre és iszonyú lassan tudtam végül elindulni kb 3000 fordulatszámmal és felpörgetett
motorral.Bekellett kapcsolnom a vészvillógot mert az utánam jövök nem tudtak előzni..
Valaki mondta, hogy a turbó hiba is erőtlené teszi a motort??
Még egy segítő kérés,
kb mennyi egy kuplung csere es esetleges szerelő cím a 13 kerben... Köszönettel János
A turbó hibánál nem ez történik. Akkor sem megy az autó úgy ahogy kellene, de nem pörög fel a motor. A fordulatszáma marad a kis sebességgel arányosan kicsi.
Egy kuplungcsere sok szerelést kíván. Csak nagyon olcsó alkatrészekből és sufni műhelyben áll meg 50 ezernél. Inkább a 100 közelében lesz.
Automata vagy manuális váltó?
Manuális váltó esetében kuplung. Turbó hibánál megy az autó,de kb mint egy másik szívódízel.
Kuplungcsere kb 80-100.
Üdv,
Egy C2 tulaj
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!