Az autóbérlő cégek minden esetben cégnévre irják a forgalmit vagy megoldották hogy a bérlők hatósági áron tudjanak tankolni?
Aha, és ha minden héten más bérli ki az autót, akkor hetente írassák át az üzembentartót. Életszerű...
Akinek van pénze autóbérlésre, nem pont az üzemanyagár fogja földhöz vágni.
nem ugy ertem.
Ceg ugyvezetoje Kiss Jozsef, a forgalmiba beiratja hogy Kiss Jozsef az uzembentarto de a tulajonos Autoberles Kft
Aztan kiberli Nagy Ivan 5 napra, aztan Kovacs Mari 10 napra, de az uzembentarto ugyan ugy Kiss Jozsef. Tudtommal nem csak az uzembentarto tankolhat az autoba hanem barki.
És Kiss József ügyvezető vállalja be az üzembentartó-váltás, új forgalmi, új kötelező, új casco miatti többletköltséget és a több órányi ügyintézést, csak azért hogy a kedves Fillérbaszó Ferenc ügyfél olcsóbban tankoljon pár ezer ft-tal.
Mindezt úgy, hogy a csodás kormányunk bármelyik pillanatban egy tollvonással visszavonhatja az árstopot.
Egyébként az autókölcsönzőnek pont az a jó, ha drágább az üzemanyag, hiszen akkor kevesebbet és takarékosabban mennek a bérautókkal az ügyfelek.
Egy valamit meg kellene értened. De engedményt teszek, mert a kiindulási alap gyakorlatilag nem létezik.
A cég legyen mondjuk öt éves. A jármű tulajdonosa a cég, üzembentartója a tulajdonos, mint magánszemély. Tehát ez az alap.
Aztán jön ez az ársapkás dolog.
Semmit nem kell tennie. Bérlő takonhat hatósági áron.
De, ha a rendelet megjelenése után iratja át, anbak a jogszerűségében nem vagyok biztos.
Tudom, nem teljesen analóg, de hasonló ahhoz, amikor behajtaás folyik ellened, és hirtelen mindened nás nevére kerül.
Az autokolcsozonek jobb ha az ugyfel olcsobban tud tankolni. Te kitol berelnel? Attol akinek az autojaba 700-ert tankolsz vagy attol akinek a kocsijaba mehet siman 480-ert is. Tegyuk fel hogy szolgaltatas minosegeben nincs kulonbsegeben.
Szerintem a kormany nem fogja mostanaban eltorolni az arsapkat, vagyis mindig csak meghosszabbitja.
Reménytelen vagy, ugyanazt szajkózod mint egy hülye.
Nem érted meg, hogy ha nem a cég az üzembentartó, nem számolhat el semmilyen, az autóval kapcsolatban felmerülő költséget? Kis József ügyvezető pedig csak a leadózott, letébézett, ezerféle közteherrel megfejt nettó béréből fizethetne mindent az autóra, ha ő lenne az üzembentartó. És ez így kb. kétszer annyiba kerülne a cégnek ahhoz képest, amikor a cég az üzembentató. És ez számít. Nem az, hogy az értetlen, okoskodó, hülye taníthatatlan öntelt barom ügyféljelöltnek, akinek valószínűleg megfésülködni sincs pénze, nemhogy autót bérelni, milyen beteg elképzelései vannak arról, hogy lehetne neki olcsóbb a tankolás.
Ez aztan eleg szigoru rendszer. Mas orszagban, pl USA-ban nem szamit hogy kinek a neven van az auto, ha uzleti celra hasznalod akkor leirhatod koltsegkent a karbantartasi koltsegeket olyan aranyban amilyen aranyban te a vallalkozasodban hasznalod az autot, mindegy hogy a te neveden van vagy a ceg neven van az auto.
Nincs is olyan hogy nevre szolo afas szamla. Egy blokkal eleg igazolni hogy te vasaroltal az autodhoz pl uj abroncsokat, tankoltal bele.
Pl feleseged/ferjed kocsijaval elmesz Uber sofornek, de az elhasznalt uzemanyagot leirod siman az adobol, annak ellenere hogy nem a te neveden van az auto. Csak legyen blokk audit esetere.
Ezert nem ertettem ezt az uzembentartoi dolgot mert nem tudtam hogy Magyarorszagon szigoruan a ceg neven kell lennie annak amit koltsegkent leirsz az adobol es az uzembentarto is a ceg kell hogy legyen.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!