A feszlift utani Citroen Xsara autoknal mennyire jelentkezik a hatso futomu problema? Megoldottak ebbol valamit a tipus rancfelvarrasa soran, vagy ugyanugy problemas a hatso futomu kopasa/elhasznalodasa/beallasa?
Tudtommal maradt a bevált futómű.
Nincs azzal akkora gond, mint ami a köztudatban van. 300 ezertől is többet bír, használat függvényében, és már 30 ezer körül lehet felújított futóművet venni.
Nem kifejezetten jellemzőek az elektromos problémák.
Ez a "franciaautó" dolog már kezd unalmas lenni. Akik így mondanak véleményt, azoknak közös jellemzője, hogy nem volt citroenjük, de valószínűleg francia autójuk sem.
Osztom Alf véleményét. Nekünk 2004 óta van egy Xsara-II 1,6 i. Igaz, 2011 óta, amikor vettünk egy C4 HDI-t, keveset használjuk, így csak 100.000 km van benne. A hátsó futóművel semmi baj, lengéscsillapítók is eredetiek. 10 év után a vezérlést és kuplung szettet cseréltük, mert ez előírás. (a vezérlés)
Elektromos hibaként H7-es izzót kellett talán 3-4-szer cserélni, valamint a fényszóró kapcsolónál jelentkezik néha valami érintkezési hiba, ami a kar megérintésére megszűnik.
Ennyi. Motor elektronikával soha nem volt semmi baj, új kora óta hibátlan. Egyéb elektromos berendezések is rendesen működnek, pedig van néhány. Pl: automata klíma, 4 el. ablak, ülésfűtés, el. tükrök, tempomat. Feleségem szívesebben megy vele, mint a C4-el. A "szakértők" véleményét olvasd el, és kezeld a helyén.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!