Új alapjárati szabályzó motor (szelep) beszerelése után hogyan zajlik a "betanítási" folyamat? (nem a szerviz, hanem az otthon is elvégezhető megoldás érdekel) (Citroen Xsara Picasso 1.6/8V)
Figyelt kérdés
#alapjárati-szabályzó
2016. ápr. 5. 12:12
1/4 TheCruve válasza:
- gyújtás 5mp-ig
- gyújtás le 5mp-ig
- gyújtás 5mp-ig, majd beindítás (automata váltónál P/N állásban)
- Megvárni hogy a hűtővíz 85C fölé menjen
- bekapcsolni 10mp-re a klímát (ha van)
- kikapcsolni 10mp-re a klímát
-automata váltós autónál kéziféket behúzni, féket benyomni, váltót D-be, klíma be 10mp-re, majd kikapcsolni 10mp-re.
És, ha mindent jól csináltunk, tökéletes alapjáratot kaptunk jutalmul, feltéve, ha nem a koszolódás volt a gond, hanem a motor adta be az unalmast. Bár, ez ritka szokott lenni.
Bár ez egy DAEWOO alapjárati motorjának a betanítása, nem tudom hogy Citroen-nél működni fog-e .. :/
2/4 anonim válasza:
Citroennél 99% hogy nem ez elsz de egy próbát megér. Francia autóknál még nem láttam oylat hogy valami elspre okés legyen. :)
3/4 anonim válasza:
Semmit se kell tanítani, kicseréled, használod.
4/4 anonim válasza:
Néhány indítás után beáll a megfelelő alapjáratra
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!