Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Új alapjárati szabályzó motor...

Új alapjárati szabályzó motor (szelep) beszerelése után hogyan zajlik a "betanítási" folyamat? (nem a szerviz, hanem az otthon is elvégezhető megoldás érdekel) (Citroen Xsara Picasso 1.6/8V)

Figyelt kérdés

#alapjárati-szabályzó
2016. ápr. 5. 12:12
 1/4 TheCruve ***** válasza:
27%

- gyújtás 5mp-ig

- gyújtás le 5mp-ig

- gyújtás 5mp-ig, majd beindítás (automata váltónál P/N állásban)

- Megvárni hogy a hűtővíz 85C fölé menjen

- bekapcsolni 10mp-re a klímát (ha van)

- kikapcsolni 10mp-re a klímát

-automata váltós autónál kéziféket behúzni, féket benyomni, váltót D-be, klíma be 10mp-re, majd kikapcsolni 10mp-re.



És, ha mindent jól csináltunk, tökéletes alapjáratot kaptunk jutalmul, feltéve, ha nem a koszolódás volt a gond, hanem a motor adta be az unalmast. Bár, ez ritka szokott lenni.



Bár ez egy DAEWOO alapjárati motorjának a betanítása, nem tudom hogy Citroen-nél működni fog-e .. :/

2016. ápr. 5. 12:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
Citroennél 99% hogy nem ez elsz de egy próbát megér. Francia autóknál még nem láttam oylat hogy valami elspre okés legyen. :)
2016. ápr. 5. 20:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:
51%
Semmit se kell tanítani, kicseréled, használod.
2016. ápr. 5. 22:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:
44%
Néhány indítás után beáll a megfelelő alapjáratra
2016. ápr. 8. 18:11
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!