Miért volt szokás régebben kiröhögni a Suzukit? Tényleg annyira rossz lenne?
10-es jól mondja!
Ez a réteg járt a rendszerváltás környékén suhogós dzsoggingruhában, ami aztán pont emiatt nagyon rövid idő múlva ciki is lett. :-)
Most járnak szakadt dízeles VW-nel, Audival, Mercivel. Igaz, lelakott ócskaságok, kétezerért tankolnak bele a benzinkúton, mert többre nem telik, de "prémium márka".
Aki egy Suzukit lenéz, az eleve nem érthet az autókhoz.
Az egy másik dolog, hogy képzelheti magáról azt, hogy ért. Elég sokan képzelik ezt magukról Magyarországon, de ez nem jelenti azt, hogy értenek is hozzá.
#13 Szóval akkor azt mondod, hogy az nem ad lenézésre okot, hogy 50-nel balesetet szenvedsz és a motor a lábaid között áll meg, mert a szerkezeti integritása a papírmaséval vetekszik és a gyűrődési zóna jóformán csak dísznek jó? Az, hogy sokkal később került bele légzsák, ABS és övfeszítő, mint bármi másba? Hogy 165-ös gumik vannak rajta (gyárilag) és minimális a tapadófelület?
Hangsúlyozom, hogy NEM A TULAJDONOSOKAT NÉZZÜK LE! Felejtsük el ezt az "azt hisszük jobbak vagyunk náluk" hülyeséget, mert szó sincs erről. Biztos van ilyen is sajnos, de itt most nem erről van szó. Az autóval van baj, nem a tulajdonosokkal és nem azzal, hogy valakinek csak erre telik. Nem elitizmus, hanem egyszerű józan ész, illetve tények.
"No meg divat lenézni mindent, ami nem USA, de még csak nem is angol nyelvterületről származik, de egyenesen hazai."
Mondjuk ezt pont nem lehet a gonosz usára meg gonosz angol nyelvterületre fogni.
Tekintve, hogy a Suzuki fénykorában csak úgy ömlött hozzánk a lefingott német "prémium" technika, Béjemvék, cigány Merdzsók, Népautó Golfok, Passatok, Audik.
Ráadásul újonnan egy Suzuki 1,5-2 millió volt, annyiért meg már inkább villogtak a "prémium" némettel.
Meg amúgy is olcsó volt a dízel, cserébe keveset eszik és még erős is. És igaz hogy 160 ezer van benne de elmegy az 400 ezerig is szerviz nélkül... :D
Persze, hogy elnyűhetetlen, meg sose romlik el, hisz nincs benne semmi, ami tönkremenne. Egy totálisan alap autó, tényleg csak az van benne, ami létszükséglet. Illetve rájöttek az emberek, hogy igazából nem a mi autónk, tehát a Swift az egy Cultus, amit még 800 más néven és márka alatt gyártottak. Annyi, hogy Magyarországon volt a régi Swiftek gyártása az európai piacra, de ennyiben kimerül.
Szóval nem rossz autó, a céljának megfelel, csak ne ütközz vele, mert úgy fognak kihámozni belőle. A #14-es első bekezdése leírja a lényeget, hogy biztonság tekintetében az alábbival vetekszik:
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!