Benzines részecskeszűrő hogyan működik?
Figyelt kérdés
A működési elv ugyanaz mint a dízel részecskeszűrőnél? Tehát egy bizonyos telítettség után utóbefecskendezéssel vagy égetéssel kiégeti a kormot?
Vagy a modern benzines részecskeszűrők hogyan működnek?
2022. okt. 4. 08:55
2/5 Revolúcióbiológus 



válasza:





Egybe van építve a katalizátorral, annak részeként működik.
3/5 A kérdező kommentje:
#2 Oké de milyen módon? Egyébként a dízeleseknél is soknál egybe van építve.
2022. okt. 4. 13:13
4/5 anonim 



válasza:





A benzines autóknál elvileg nincsenek aktív regeneráló ciklusok. A koksz elégetése folyamatosan, passzív módon történik. Esetleg nagyon tartós kis terhelésnél lehet szükség aktív regenerálásra.
Jelenleg nincs sok tapasztalat ezekkel, de azt ígérik, hogy kevesebb probléma lesz vele, mint a dízelekével. Nem mintha azokkal olyan sok lenne az utóbbi években. Aki tudja az autót használni, annak több százezer km-ig problémamentes egy dízelben is.
5/5 A kérdező kommentje:
#4 Szerintem sincs sok probléma a dízel dpf-ekkel, 200-300ezer km-nként csere, kb 10-15 évente magyar viszonylatban pár százezer Forint. Az már más kérdés hogy sokan nem tudják használni és csutkóra eldugul és azért "rossz".
2022. okt. 4. 19:38
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!