Égett szag gázadásnál, nem gyorsul. Mi lehet a baj?
Az egész azzal kezdődött hogy 10ből 2szer inditasnal nem akart beindulni az auto csak egy kis gáz adásnál. Elvittem a szerelohoz az azt mondta hogy a benzin szivattyu volt eldugaszolodva szerinte és kitakaritotta.
Most mentem fel az autopalyara es gyorsitani akartam es azt vettem eszre hogy nem gyorsul a kocsi csak a fordulatszam porog es egett szag van. Ha nem nyomom a gazt akkor nincs. Mi lehet a baja?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Tehát hengerfejes volt 2 hete...
Lepontozták, amikor azt írtam, hogy a tünetek leírását olvasva a hengerfej probléma sem kizárható, bár annak van a kisebb esélye, és akkor még nem volt arról infó, hogy két hete volt azzal a problémával szerelőnél.
Viszont így ismételten abba az irányba is kellene kutakodni, hogy a javítás megfelelően történt-e, nem onnan ered-e a mostani probléma.
Hengerfejes autó szakszerű javítás kisebb motorfelújítással jár, ami költséges, de ha csak kicserélték a tömítést, az vagy jó lesz, vagy nem, és többnyire nem.
A nehezen indulás oka lehet a szerelés során elkövetett hiba is.
Hűtőfolyadék milyen állapotban van?
(színe, szintje)
Mondjuk egy hengerfej javítás után két héttel a nehezen indítható, büdös füstöt produkáló autó esetében kapásból azon kellene gondolkozni, hogy vajon mit csinált, vagy mit nem csinált a szerelő, érdemes-e oda visszavinni, vagy másikkal megnézetni inkább.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
" gyorsitani akartam es azt vettem eszre hogy nem gyorsul a kocsi csak a fordulatszam porog es egett szag van. Ha nem nyomom a gazt akkor nincs. "
Már pedig ez a kuplung , az biztos hogy csúszik. !!!
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
A kuplungod tuti elkopott, ha nem akarod megvárni, hogy teljesen leégjen és az út szélén maradj, akkor csere.
Az indítási probléma ettől független, ezt okozhatja az említett hengerfej probléma szakszerűtlen javítása vagy valami teljesen más.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!