Szerintetek hengerfejes lehet az autó?
Egy Rover 420 2.0 dízel az alany, a hibája hogy egy idő után kb. 80km után elkezd forrni a víz nagyobb terhelésen autópálya tempón, és ki is jön a tartályból egy kis víz, viszont 80km-ig stabilan középen van a mutató. Ha megállok visszahül.
Cserélve lett a termosztát mert a műanyag háza is elrepedt a múltkor, a hűtősapka is cserélve lett, de a hiba ugyan az. A szerelő se mondott biztosat, annyit mondott lehet gátrepedt a hengerfej, egy vízpumpa cserét még csináljak hátha megoldja vagy ez tuti hengerfej lesz?
Nem folyik össze az olaj meg a víz,nem kemények a vízcsövek, meg nincs buborék gázadásra.
Első lépésként utána kellene nézni, hogy a hűtéskör felső pontjain vannak-e levegőztető nyílások. Pl a hűtőn műanyag csavar, a motor közelében fémcsavarok a hűtőkörön, vagy éppenséggel a vízhőfokmérő kivétele. Sokszor a youtube-on jó videók vannak egyes motorok kilevegőztetéséről. cooler bleeding.
Meg kell nézni azt is, hogy jól rakták-e be a termosztátot. Annak a gallérján van egy kis lyuk, aminek felül kell lenni, ahol a levegő összegyűlik. Az arra van, hogy a levegőt átengedje.
Ha házilag meg tudod oldani, a hűtőt is érdemes lenne átmosni.
És csak akkor kell komolyan foglalkozni a hengerfejességgel, ha a hűtőkör teljesen levegőmentes.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!