Alacsony fordulaton való közlekedés miatt lehet hengerfejes egy autó?
Akkor szar az a vízpumpa, mert annak mindíg kavarni kell.
Attól a fordulattól se lesz hengerfejes sose.
Üdv, estét kívánok! Azért melegszik fel mert lassan mész, ergó nincs menetszél semmi levegőt nem kap a motor..
Ezt így nehéz megmondani, sok mindentől függ alapból a motorblokk anyagától, ventilátor propeller minta..
Menetszél hiánya miatt melegszik fel, nem műkodik a venti..
Dehogy melegszik fel a lassú sebességtől, pláne 100-nál. Azért van ventillátor a hűtőn.
Ha a nyomja a vizet azt jelenti, hogy forralja, akkor vagy a termosztát, vagy a vízpumpa rossz valószínű
nem hengerfejes a motor, valahol máshol van a hiba, például termosztát, ventillátor jeladó, vagy egyszerűen vízköves az egész víztér.
A hengerfejtömítés, vagy a hengerfej nem hibásodik meg alacsony fordulattól(sem)
2000-es fordulat nem alacsony dízelnek. Egyébként is automatád van, az ott vált, ahol kell.
Mi az, hogy kinyomja a vizet? Forró motornál letekered a kuplakot? Ez nagyon veszélyes, komoly égési sérüléseket szerezhetsz így. A hűtőrendszer nyomás alatt van, ha a nyomás megszűnik, azonnal felforr a víz és kifröcsköl. Ez teljesen normális jelenség.
Az elszíneződött tesztfolyadék egyértelmű jele, hogy kipufogógáz kerül a hűtővízbe. Lehet kapni erre a célra kialakított tömítő folyadékokat. A hűtővízbe kell önteni, hő hatására keményedik, így elvielg csak a hibás részt tömíti el.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!