Támogatnád, hogy csak maximum 6,5 literes fogyasztású benzines, és 5 literes fogyasztású dízeles új autók kerülhessenek forgalomba?
#10: Nem nevezhetjük, aminek akarjuk, mert a lényegéről van szó az elméletednek.
Igen, én is, új autók töredéke jön ki 6 l feletti szén alapú tüzelőanyagfogyasztással. De akkor következő lépésnek nézz utána azoknak a dolgoknak, amik egy elektromos autó előállításához kellenek. Az mennyire környezetszennyező. Vagy, hogy meg tudd venni az aliról a sok sz-rt és még sorolhatnám. Mi van az élhető közösségi közlekedéssel és annak a zöldítésével?
A cigi nem szennyez? Véletlenül tiltották ki minden zárt térből?
Át lehet képezni, persze, mégis mire? szerinted azt a millió mérnököt mire képzed, gyrososnak a céges büfébe? Át csoportosítani? megint hova.
Az a baj, felületesen sem vagy képben az autóiparral. Egyszerűen ha töredéke hozzáadott értéket kell produkálni, akkor ahhoz töredéke munkavállaló kell. Gazdasági alapon működő iparág nem tudja ezt csak úgy lenyelni.
Ha cigi egyéni döntés kérdése, miért ne lehetne az autózás is. Kiköpi a használó a szennyező anyagot a többi ember közé így is, úgy is.
11, ja, igazad van. Ha túl sok környezetszennyező dolog van a világon, akkor egyet se szüntessünk be vagy alakítsunk át, hiszen felesleges, úgyis ott a többi...
Pont emiatt a mentalitás miatt tart itt a bolygónk. De talán az ezután következő generációknak most már több esze lesz.
Véleményem szerint ezt már túlbonyolítod, ha megengeded. Egy egyszerű ötletet vetettem fel, ami mindenképp előnyökkel járhatna.
Egyebkent egy kisebb fogyasztású autót is ugyanúgy lehetne tuningolni mondjuk az ALI EXPRESS-ről rendelt cuccokkal mint egy 3 literes A6-os Audit pl.
#12: Nem, egyáltalán nem ezt mondtam. Értő olvasás pls.
#13: Leírtam, hogy nem jár mindenképp előnyökkel, sőt. Inkább hátránnyal. A tuning hogy jön ide? Az Alis cuccoknál arra gondoltam, hogy boldog boldogtalan rendeli a kínai vackokat, kacatokat, amik konténerszámra özönlenek Európába és Amerikába. De ez csak egy kiragadott példa. Nem véletlenül nem működik semmi a közlekedésszabályozás terén.
Szerintem kimondottan a fogyasztás alapján korlátozni a vásárlási lehetőségeket túlságosan egyszerű. Csomóan nem juthatnának autóhoz, akiknek jogosan lenne rá szükségük (igen, magánemberek között is akad ilyen) pl.: pickupok, terepjárók, kisbuszok, ezeket nem igen fogod 5-6 literes fogyasztással üzemeltetni. Sőt, eléggé abszurdnak tűnnek nekem ezek az értékek. Melyik dízel fog eljárni 5 literrel, vagy alatta? Városon kívül egy 90 lovas 1.4 TDI talán, csak hát a dízeleket jellemzően pályára veszik, ott meg 5-6 liter között, vagy felette simán benyelik.
Másrészt, jelen körülmények között még azért nem tartunk ott, hogy globálisan hiány lenne a kőolajból. Persze ez egy másik kérdés, hogy mennyire jó az, amit jelenleg csinálunk, de én egy picit radikálisnak érezném, pláne úgy, hogy aki erősebb autót akar venni, annak eleve jóval több költséggel kell számolnia.
Én inkább az adóztatásba nyúlnék bele. Kezdve azzal, hogy ne kaphasson mindegyik 3 tonnás elektromos/hibrid SUV zöld rendszámot, miközben egy tényleg takarékos, kis benzines semmilyen kedvezményben nem részesül. Sőt, kimondottan nagyobb adót vetnék ki a nagy méretet foglaló, és/vagy indokolatlanul erős autókra. Így a lehetőség továbbra is meglenne, hogy elektromos SUV-okat, vagy M-es BMW-t vásároljanak, csak akkor ez járjon valódi szankciókkal.
12/
Nem lesz több esze mert a mostani hülyéktől veszik a példát...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!