Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Támogatnád, hogy csak maximum...

Támogatnád, hogy csak maximum 6,5 literes fogyasztású benzines, és 5 literes fogyasztású dízeles új autók kerülhessenek forgalomba?

Figyelt kérdés
Személyautók magánemberek részére.
2022. aug. 13. 17:50
1 2 3
 11/23 anonim ***** válasza:
35%

#10: Nem nevezhetjük, aminek akarjuk, mert a lényegéről van szó az elméletednek.

Igen, én is, új autók töredéke jön ki 6 l feletti szén alapú tüzelőanyagfogyasztással. De akkor következő lépésnek nézz utána azoknak a dolgoknak, amik egy elektromos autó előállításához kellenek. Az mennyire környezetszennyező. Vagy, hogy meg tudd venni az aliról a sok sz-rt és még sorolhatnám. Mi van az élhető közösségi közlekedéssel és annak a zöldítésével?

A cigi nem szennyez? Véletlenül tiltották ki minden zárt térből?

Át lehet képezni, persze, mégis mire? szerinted azt a millió mérnököt mire képzed, gyrososnak a céges büfébe? Át csoportosítani? megint hova.

Az a baj, felületesen sem vagy képben az autóiparral. Egyszerűen ha töredéke hozzáadott értéket kell produkálni, akkor ahhoz töredéke munkavállaló kell. Gazdasági alapon működő iparág nem tudja ezt csak úgy lenyelni.

Ha cigi egyéni döntés kérdése, miért ne lehetne az autózás is. Kiköpi a használó a szennyező anyagot a többi ember közé így is, úgy is.

2022. aug. 14. 10:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/23 anonim ***** válasza:
73%

11, ja, igazad van. Ha túl sok környezetszennyező dolog van a világon, akkor egyet se szüntessünk be vagy alakítsunk át, hiszen felesleges, úgyis ott a többi...

Pont emiatt a mentalitás miatt tart itt a bolygónk. De talán az ezután következő generációknak most már több esze lesz.

2022. aug. 14. 10:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/23 A kérdező kommentje:

Véleményem szerint ezt már túlbonyolítod, ha megengeded. Egy egyszerű ötletet vetettem fel, ami mindenképp előnyökkel járhatna.

Egyebkent egy kisebb fogyasztású autót is ugyanúgy lehetne tuningolni mondjuk az ALI EXPRESS-ről rendelt cuccokkal mint egy 3 literes A6-os Audit pl.

2022. aug. 14. 10:37
 14/23 anonim ***** válasza:
33%

#12: Nem, egyáltalán nem ezt mondtam. Értő olvasás pls.


#13: Leírtam, hogy nem jár mindenképp előnyökkel, sőt. Inkább hátránnyal. A tuning hogy jön ide? Az Alis cuccoknál arra gondoltam, hogy boldog boldogtalan rendeli a kínai vackokat, kacatokat, amik konténerszámra özönlenek Európába és Amerikába. De ez csak egy kiragadott példa. Nem véletlenül nem működik semmi a közlekedésszabályozás terén.

2022. aug. 14. 10:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/23 anonim ***** válasza:
100%

Szerintem kimondottan a fogyasztás alapján korlátozni a vásárlási lehetőségeket túlságosan egyszerű. Csomóan nem juthatnának autóhoz, akiknek jogosan lenne rá szükségük (igen, magánemberek között is akad ilyen) pl.: pickupok, terepjárók, kisbuszok, ezeket nem igen fogod 5-6 literes fogyasztással üzemeltetni. Sőt, eléggé abszurdnak tűnnek nekem ezek az értékek. Melyik dízel fog eljárni 5 literrel, vagy alatta? Városon kívül egy 90 lovas 1.4 TDI talán, csak hát a dízeleket jellemzően pályára veszik, ott meg 5-6 liter között, vagy felette simán benyelik.


Másrészt, jelen körülmények között még azért nem tartunk ott, hogy globálisan hiány lenne a kőolajból. Persze ez egy másik kérdés, hogy mennyire jó az, amit jelenleg csinálunk, de én egy picit radikálisnak érezném, pláne úgy, hogy aki erősebb autót akar venni, annak eleve jóval több költséggel kell számolnia.


Én inkább az adóztatásba nyúlnék bele. Kezdve azzal, hogy ne kaphasson mindegyik 3 tonnás elektromos/hibrid SUV zöld rendszámot, miközben egy tényleg takarékos, kis benzines semmilyen kedvezményben nem részesül. Sőt, kimondottan nagyobb adót vetnék ki a nagy méretet foglaló, és/vagy indokolatlanul erős autókra. Így a lehetőség továbbra is meglenne, hogy elektromos SUV-okat, vagy M-es BMW-t vásároljanak, csak akkor ez járjon valódi szankciókkal.

2022. aug. 14. 11:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/23 anonim ***** válasza:
100%
Én inkább azt támogatnám, hogy az új autóknak 5-10év után ne legyen ezerféle bajuk, amelyek rossz konstrukcióból adódnak, hogy aztán mehessen a bontóba... Ugyanis manapság annyira meglódult az új autók gyártása, hogy ez önmagában sokkal nagyobb környezetterhelés, mintha 15-20évig üzemképesen járnának a régebbi példányok. Hiába rakják aztán bele az Euro szerinti kibocsátást csökkentő furfangosságokat, minden ilyen apró sz(a)rnak óriási az energiaigénye már az előállításkor, a későbbi százféle hibákról nem is beszélve amit ezek okoznak. Lassan ott tartunk hogy minden f(a)szsággal telepakolják a kocsikat meg értelmetlen luxuskiegészítőkkel, miközben nincs jó motorkonstrukció, és a korábbi hibákat meghagyva gyártják a kövi szériát...
2022. aug. 14. 22:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/23 anonim ***** válasza:
KI méri a fogyasztást?
2022. aug. 17. 08:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/23 anonim ***** válasza:
100%
Ezzel az a probléma, hogy általában ami meg van adva fogyasztás azt laborkörülmények között állapítják meg, tökéletes tényezőkkel. Hiába írnak egy kis városi autóra 4.8 l/100 km-s átlagot ez a valóságban városi használati tényezők között akár a duplája is lehet. Folyamatos gyorsítás, lassítás, megállás, soha nem fog lemenni 5 liter alá. Esetleg a vasúton alkalmazott dízel-villamos technológiát lehetne adaptálni, azzal talán viszonylag stabil fogyasztást lehetne elérni, Nissannak van az ehez hasonló e-POWER rendszere.
2022. aug. 31. 07:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/23 anonim ***** válasza:
Már rég ott tartana a technológia,hogy egy benzines is 4 liter egyen mondjuk csak ugye fogyasztói társadalom van és itt a profit a lényeg mocsok az egész társadalom.Az is gyanús,hogy ugyan ott topog évtizedek óta az autók fogyasztása de közben meg egyre jobban nem tartós fosokat gyártanak mindenféle alkatrésszel,hogy direkt menjen tönkre és minél hamarabb.
2023. febr. 7. 22:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/23 anonim ***** válasza:

12/


Nem lesz több esze mert a mostani hülyéktől veszik a példát...

2023. febr. 7. 23:05
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!