Tényleg olyan rossz minőségűek voltak a szocialista országok gépkocsijai?
#10 "de nem kellett az autómentőre várni"
Oké, de a kérdés a megbízhatóság volt, nem az, hogy meg tudod-e szerelni az útszélén, vagy pedig autómentőre kell-e várni. Ha meg tudod szerelni az út szélén, akkor is lerobbantál, azaz nem megbízható. Ha ennyi korabeli autód volt, akkor bizonyára számodra sem ismeretlen tényező a csomagtartóban tárolt "biztonsági víz". Manapság hányan járkálnak több liter vízzel csak úgy? Kb. senki, mert a mai autók nagyon nagyon ritkán forrnak fel. És ez csak egy példa a millió közül.
Igen, tényleg.
De az OT-zás más tészta, azt nem azért csinálja az ember, mert megbízható, munkábajárós autót akar.
Mondjuk úgy, hogy a maguk idejében, maguk korszakában egy elfogadható autók voltak, és abban az időben az is elfogadott volt, hogy meg kell állni szerelni az út mellett, meg gyakran kell bütykölgetni, stb. Teljesen normális volt, az emberek nem akadtak fenn rajta, ugyanis mindenki örült, ha volt egyáltalán valami autója, ami abban az időben terjedt el.
Ma már nyilván korszerűtlenek, de még ha technikailag jók is lennének, akkor is egyre nehezebb az alkatrészellátás, stb.
Ha neked valami faék egyszerű, és sokat kibíró autó kell, akkor egy régi Swiftet vegyél, vagy egy F-Astrát. Egy jó állapotút.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!