Mi lehet az oka, hogy főleg az alföldi megyékben maradt meg a legtöbb régi jármű forgalomban?
Csongrád, Békés, és Bács-Kiskun megyében látszólag több Lada, és más-más szocialista autó közlekedik még, több, mint más megyékben. De a régi használtan behozott 80-as évekbeli nyugatikból is akadnak még ritkább típusok, olyanok, melyeket már csak nagyon ritkán lehet látni.
Tudja valaki, hogy mi lehet az oka, hogy az ország dél-alföldi részén jobban megmaradtak a régi kocsik?
#2
Nem akartam így direktbe, de úgy tűnik, valóban ez az igazság.
#2 Nem gondolnám, hogy pusztán ez lenne az oka. Szabolcs megye az ország legszegényebb megyéje, és ennek ellenére alig látni régi/szocialista/keleti autókat már. Ott inkább a '90-es évek autói pörögnek a falvakban (Opelek, Suzukik, BMW-k stb).
Amikor pedig jártam lent az Alföldön (pár hónapja), kb. 20 perc alatt kb. 6 Lada jött szembe, egymástól függetlenül (vegyesen kocka meg kereklámpások). Csongrád megye pedig nem hiszem, hogy olyan szegény lenne...
Azért egy alkalom alapján szép levonni messzemenő következtetéseket,én Bács-Kiskun megyében lakok de nem vettem észre hogy sokkal több régi szoci autó lenne itt mint máshol(bár nem is figyeltem tegyük hozzá)
Lehet csak olyan szerencséd volt hogy pont akkor ültek be a Ladába a tulajok,egy alkalom alapján nem lehet ilyeneket állítani mert túl nagy a kilengés.
Borsodiként még azt is hozzátenném, hogy itt az autósportos hagyomány/nosztalgia is közrejátszhat.
Hiszen ha pl. a ladákat említjük, senki sem egy letűnt kor ódivatú autóriól beszél, hanem a legendákat emlegetik.
Így azonnal beugrik Turi Tomi, Sóvári Peti, Szajky Pisti, Balázs Öcsi neve.
Naná, hogy egy huszonévesnek nagy kaland olyan autóba ülni, mint az említettek!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!