Mik számítanak jelenleg a legaljább, leglenézettebb, "legcikibb" autóknak hazánkban?
Olyanra gondolok, ahogy pl. a 2000-es években, 15-20 évvel ezelőtt az ex-szoci autók (Trabant, Wartburg, Lada, Polski) voltak a legaljább, és legutáltabb autók.
De vajon ma mik számítanak azokkal egyenértékűnek?
Az egyetlen, ami igazán ciki és lenézett az a lerohadt, öreg német prémium, amit még így is erőn felül vásárolt a tulaj, tehát nem lesz pénze normálisan karbantartani. Bónuszpont ha még dízel is.
Az ok egyszerű: nem az a ciki, ha nincs pénzed, hanem az, ha izzadságszagúan erőlködve próbálsz gazdagabbnak látszódni, mint valójában vagy.
8-10 éve apám mindig az erdész Ladájával vitt reggelente iskolába, az osztálytársaim pedig kiröhögtek miatta.
A proli birkák azt hitték, az apámnak nem telik többre, és ez az egyetlen autónk, holott 3 volt összesen, csak nyilván nem a vadonatúj Hiluxot vitte az erdőbe, kellett neki egy olyan kocsi is, amit nem sajnál.
19-es
Inkább ülök a Swift-be, légkondival, kényelmesen, mint szorongok a metrón a büdösben és hőségben.
Bőven 5 liter alatti fogyasztással járok, pedig CVT váltós. Pesti használatra meg nem kell tank. Itt a balesetek 90%-a koccanás. Meghalni meg kamionban is lehet, úgyhogy ez a "papír" nem érv.
És ez nem gyűjtés kérdése. Egyben fizetem közel 6 millát ( nem hitel!) a § Km-es szalonautóért, mert egy élhető, könnyen és olcsón fenntartható, megbízható városi kisautó kellett. De eszembe sem jutott hogy ezért a pénzért mástól levetett "prémium" autót vegyek mert az nem "ciki".
De te ne égesd magad, menőzz csak a buszmegállóban a bérleteddel! :-D
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!