Mennyi egy 2017 Jaguar XF 3.0 dízel havi fenntartási költsége? Az üzemanyagon kívül.
Gumi: 200eFt / garnitúra téli / nyári és 3-4 évente érdemes mindkettőt cserélni
Váltó: olajcsere, szűrő és tömítéscsere kb minden 80.000km -nél. Ha magadnak csinálod kb 100eFt, szervízben a többszöröse.
Féktárcsa, betétek: egyik sem speciálisan drága, mert pl a tárcsa normál vas, semmi trükk, mint pl BMW 5-ös, ahol részben alu és nagyon drága.
Vezérléscsere: 160.000Km-nél, ennek költsége is kb 100eFt + a munkadíj, ami lehet elég sok is.
Futómű: nem jellemző rá hogy sűrűn cserélni kellene, árak elfogadhatóak, a nagyobb lengőkarok szilentjei egyessével is cserélhetők, kipréselhetők.
Általánosan nem egy rossz autó, egyedül az lehet hibafaktor, hogy a 300LE/700Nm 3.0v6 dízelmotor már túl van húzva ezzel a teljesítménnyel, élettartama mindössze 100-200eKm között lesz. Főtengely vagy hajtókar töréssel áll majd meg, tovább tuningolni, ugyanezért nagyon nem ajánlott. Lehet szentségtörésnek hangzik, de még egy teljesítmény csökkentő chiptuningot is el tudok képzelni hozzá (ha biztosra akarsz menni, hogy ne nálad menjen tönkre), valahová 600Nm körülre.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!