Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Plug in hibridet minek venni?...

Plug in hibridet minek venni? Hibridnek értem a lényegét és jó is, full elektromos autóknak is van értelme. pl: tesla, e-niro, de plug in hibrid minek?

Figyelt kérdés
Mielőtt valaki értetlenkedne, minek egy olyan autó, amit minden nap konnektorról kell töltögetni, fogyassza az áramot vagy fizethetsz gyorstöltésért valahol plussz van benne egy belsőégésű motor. 1. Elektromos résszel több gond lehet, drágább javíttatni, mint egy sima hibridet. Fogyasztása hibridnek és plug in h kb ugyan az, kicsivel kisebb, ha minden nap töltögeted. Nekem biztos nem érné meg. Ráadásul mindig látni fennt videókat, hogy töltés közben kigyullad a kocsi.
2022. ápr. 9. 14:40
1 2
 1/16 anonim ***** válasza:
82%

A plug-in hibrid ötvözné az elektromos autó és a hagyományos autó előnyeit.

Városba simán elmegy 0 literes fogyasztással elektromos ütemben és még kipufogó gáz sincs. Ezt a sima hibrid nem tudja.

Ha hosszabb távra kell akkor meg ott a belső égésű motor és a nagy hatótáv.

2022. ápr. 9. 15:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/16 A kérdező kommentje:
"Városba simán elmegy 0 literes fogyasztással elektromos ütemben és még kipufogó gáz sincs. Ezt a sima hibrid nem tudja." Miért ne tudná a sima hibrid? Kia niro is tudja, Toyoták is. Nironál 25km/h ig csak elektromos hajtás hajt. E fölött kapcsol a benzin motor. Dugóban pl pont nulla lesz a benzinfogyasztás, mert csak a hibrid része fog működni.
2022. ápr. 9. 16:13
 3/16 anonim ***** válasza:
100%

Jó, de ha én nem 25-tel szeretnék menni hanem 60-nal, mert nincs dugó akkor már nem tudja. Egy Opel Ampera meg simán.

De szerintem az E-Niro plug-in hibrid változata is.

Aztán ott van még a zöld rendszám és a hozzá köthető kedvezmények (ami egyre kevesebb, de még van)

2022. ápr. 9. 17:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/16 Beviz Elek ***** válasza:
100%

#2

A sima hybridek elektromos hatótávja 1-2km, a plug-in hybridek elektromos hatótávja 50-60km.


Ha egy olyat akarsz amivel a napi ingázásod során 0 üzemanyagfogyasztással járhatsz de nem kapod meg az elektromosok hátrányát akkor a plug-in a megoldás.

2022. ápr. 9. 17:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/16 A kérdező kommentje:
A zöld redszám az egyetlen előny kb. De ha töltögetős autót akarok akkor veszek egy e nirot amiben nincs belső égésű motor és papíron tudja a 455km hatótávot. Vagy veszek egy teslát. És akkor legalább üzemanyag nem kell csak töltő és napelem. Még mindig nem látom a hatalmas értelmét, mert az áram amivel töltöd az is pénzbe kerül ugyan úgy, főleg ha nincs elég napelemed. Hibrid ellenben csak üzemanyagot kér és úgy lesz jóval kisebb a fogyasztás. Remélem nem jön olyan sötét korszak, hogy mindenkinek töltögetni kell majd a kocsiját, mert más alternatíva nem lesz..
2022. ápr. 9. 17:55
 6/16 anonim ***** válasza:
72%

Ha otthon akakrod tölteni, akkor nem (csak) napelem kell, hanem egy jól átgondolt drága beruházás, akár napelem nélkül, ami lehetővé teszi a gyorstöltést is.


Ennek ellenére én jelenleg csak plugin-t vennék. A töltés lényegesen olcsóbb, mint az üzemanyag (vannak még ingyenes helyek is).


A zöld rendszámot tudtommal már a külső töltés nélküli hibridek is megkapják.

2022. ápr. 9. 18:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/16 Beviz Elek ***** válasza:
78%

#5

Én is inkább elektromost vennék, de lett írva a plug-in előnye, próbáld meg elfogadni hogy valakinek az a jobb, inkább azt venné. Nem kell mindenkinek úgy gondolnia ahogy te gondolod.

2022. ápr. 9. 18:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/16 anonim ***** válasza:

"Vagy veszek egy teslát. És akkor legalább üzemanyag nem kell csak töltő és napelem."


Hát ja, vegyél Teslát. Meg napelemet. Meg...


Leegyszerűsítem neked.:

Plugin hibrid: nagy akksi a benzinmotor mellett, amit ha okosan töltesz a "napelemeddel", akkor városban elég jó, és a benzinnel mehetsz hosszabb távra.

Normál hirbid: nem tudod külsőleg tölteni. Csak annyi nafta lesz az akksiban, amit a használat során visszatölt.


Ergó, hosszabb ingázásoknál van csak előnye a külső töltés nélküli hibrideknek.

2022. ápr. 9. 19:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/16 Vortrex ***** válasza:
40%

Szerintem is egy torzszülött megoldás. Egy multifunkciós gép mindig alulmarad egy célgéppel szemben, hosszútávra legjobb a belsőégésű, rövidre az elektromos. A hibrid azért zseniális, mert egy kicsi akkumulátorral jelentősen képes növelni az összhatásfokát, viszont a pluginban van egy nagy akkumulátor és egy benzinmotor is, tehát rövidtávon a belsőégésűt cipeli potyára, hosszútávon meg az akkumulátort, mekkora hülyeség... Oké egy darabig tisztán villannyal megy, de hát na, az áram sincs ingyen, és a benzinmotort, plusz a benzint, váltót stb. tök feleslegesen mozgatod vele, ami ugyanúgy pénz... Az emberek meghallják, hogy elektromosan megy X kilómétert és egyből beképzelik hogy az ingyen van.


Kétségtelenül van rá piaci rés, de elég szűk az a hatósugár, amiben tényleg optimális megoldás.


Ismerősömnek volt egy mitsubishi outlander plug in hybridje, ami 25km-t ment villannyal, utána meg 10L körül evett országúton, azóta ódzkodok tőlük.

2022. ápr. 9. 19:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/16 Beviz Elek ***** válasza:
91%
A Kia Optima 6-7 literekkel jár ha kifogyott az akkumulátora, a hybridség előnyei megmaradnak.
2022. ápr. 9. 19:28
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!