Araszolásnál a csusztatott kuplung mennyire tesz jót az autónak?
Araszolásnál a csusztatott kuplung mennyire tesz jót az autónak?
Megmondom neked SEMENNYIRE, nem csúsztatunk. Én annyi borzasztó sofőrt látok, vagy 1-esben van és tapossa a pedált amivel megöli a kinyomó csapágyat, vagy hintáztatja akkor meg még le is égeti a kuplung felületét.
Én ezt szoktam:
1. kerülöm a dugót nagyon ritkán kerülök bele
2. ha mégis belekerülök akkor nagy követési távot hagyok és nem minden araszolásnál teszem 1-esbe hanem várom hogy 20-25 métert is menjen az előttem lévő, utána 1-esben indulok majd lassan gurul az autó motorfékben nem is fogyaszt.ha oda érek üres azonnal. Jobbat nem tudsz
ilyenkor kidobom üresbe, és ha megállok megállok, ha lesz elég hely, akkor újra 1-es és megindítom kicsit.
Általában azért 1-es alapjáraton el lehet gurulni, ha annál is lassabban megy a sor akkor meg megállás után várok 1-2 autonyi helyet, hogy legyen értelme elindulni :)
#9: ilyesmit én is szoktam játszani de nagyobb tempónál is, nem csak araszoláskor.
Amikor megindul a csürhe az M7-en hétvégente, mindenki a féken ugrál mint egy idióta, én meg hagyok annyi helyet, hogy kisimítsam a fasságukat, és mögöttem már ne kelljen mindenkinek fékezgetni
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!