Hengerfejes autót el lehet adni?
Hengerfejes lett az autónk. Hiba nélkül még kb 5.5-6 milliót ért volna. A hibát csak teljes motorcserével tudnák megoldani, ami mondjuk 3 millióba kerülne.
Érdemes inkább hibásan eladni, ismertetve a baját és engedni jócskán az árából? Vagy nem viszik el hibásan?
Gondolom kaptatok a cseréről ajánlatot hogy mennyi lenne, na annak az összegnek a felét a használt piaci árából az autónak vonjátok le, a másik felét hadd alkudja le a vevő, és slussz, el lehet adni, csak átverni ne próbáljatok senkit, hirdetésbe be kell írni a hibát és kész.
Meg ha sikerül vevőt találni, az adásvételibe írjátok be a hibát.
Mondjuk ha jó autó szeretitek én nem adnám el, motor kicserél és használ tovább. Ha nem márkaszervizben hanem valami kisebb de jó hírű szerviznél csinálják lehet az a csere csak 1 milla lesz, vagy annyi se.
Mindenképp tudatnám a hibát, nem merném eltitkolni, egyértelmű a hiba.
Márkaszervizben 3 milliót emlegetnek motorcserére. És hetekig ott állna az autó. Egyetlen autónk volt, így muszáj másikat vennünk. Amúgy nyáron jönne meg az utódja, de így köztes autót kell szereznünk.
Sajnos bizalmunkat vesztettük benne, mert garancia lejárta után azonnal bedobta a törölközőt.
Hengerfej hibánál komplett motorcsere, 3 millióért?
Bocs, de jó nagy madárnak néznek titeket, bár akinek pénze van, azokat húzzák rendesen.
Egy régi kisautónál megáll egy tömítéscsere max 100-ból.
5-ös márkaszervizben így csinálják, meg se nézik hogy a tömítés adta meg magát vagy sem, megnézik a vizet/olajat/hibakódot ha hengerfejes akkor instant motorcsere, nem tökölnek, ezért se viszek soha semmilyen autót márkaszervizbe, egyrészt drága,mert azt is cserélik amit nem kéne, meg a szerelés minőség se olyan szokott lenni amit elvárok...
Amúgy kérdező, a motorcsere normális műhelyben megáll 1 millánál, még akkor is ha valami brutál drága autód van.
Ezen felül hengerfejes autónál nemigazán szokott motorcsere szükséges lenni, még a motort se kell jó eséllyel kiemelni. Ha nagyon profin akarják megcsinálni,vizet leengedik, lekapják a hengerfejet,ha az öntvény repedt vesznek rá másik hengerfejet(akár bontottan), vagy meghegesztik ha olyan,síkolják, kap új tömítéseket, szépen összerakják, olajat leengedik, olcsó de minősítéseket tekintve megfelelő olajjal feltöltik, hűtőrendszer desztillált vízzel feltöltik,hibakódot törölnek, megjáratják rendesen, közben mennek vele próbakört, hibakódot olvasnak, ha nincs semmi hiba, olajat leengedik, vizet leengedik, kap rendes olajat, illetve kap rendes hűtőközeget, és kész.
Ha mázlid van olyan 1 hét alatt megvan ebből 2-nap a szerelés, 1 nap a gépműhely/alkatrész beszerzés, a többi a futárra várás.
Hát én csak megnézném mi a baja neki.
Mert ha igaz hogy hengerfejes akkor az javítható és nem kell komplett motort cserélni.
Persze kérdéses hogy értett-e hozzá az aki ezt megállapította és valóban aza baj.
Mert ha csak annyi , akkor nem olyan nagy munka és pénz megcsináltatni, legalábbis közel se kerülne 3 millába.
Vidd el valami jó szerelőhöz aki ért hozzá és nézze meg.
Mivel úgy tűnik, hogy nem értetek az autójavításhoz, érdemes eladni. Valószínűleg tovább kell majd várni, amig egy olyan vevő jön, aki hajlandó zsákbamacskát venni és rögtön javítással kezdeni. A zsákbamacskát úgy értem, hogy lehet egy tömítéscsere, de lehet repedés is a hengerfejben.
De ne a hárommilliós javítási költségből induljatok ki az ármegállapításnál, mert az irreális.
Egyébként a Ti autótoknál mik a hengerfejesség tünetei, mennyire súlyos? Még az is lehet, hogy tudnátok használni egy darabig.
vagy megveszik donornak áron alúl
vagy vasba leadod 90 ft / kg áron
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!