Hengerfejezés után mennyire és mikor szabad hosszabb távon és rendszeresen terhelni az autót?
Azt tudom, hogy egy motorfelújítás után illik végigmenni a lépéseken, hogy sokáig szolgáljon.
Ez egy 1.9 TDI, AVG motorkóddal, és a hengerfej nyomáspróbán, síkmaráson esett át, meg szelepszárszimering, vezérmű és főtengely szimering stb., javítani nem kellett a fejet. Kapott új hengerfej, kipufogó, szívótorok, szelepfedél tömítést, összes szíjat, görgőt, vizet, olajat, ami kellett.
A szerelő mondott valami olyat, hogy járt pár órát. Azt mondta, nem kell bejáratni. Végülis nem új motor, nem is lett teljesen felújítva, és javítva se lett a hengerfej. Mikor elhoztam, lakott területen kívül mentem vele olyan 100 kilométert, hogy ne a városban kapja az ívet, és akkor forgott 2-3 ezer körül, de ingázok, utána pályán 3-4 ezer körül rövidebb távon. Városban mennyi idő múlva forgatható jobban? Ott ugye nincs menetszél, de elvileg kihúzatásnál rövid ideig húzatható, ha szükséges. Nem akarom széttaposni rögtön, ez a hengerfej probléma sem most kezdődött és nem is nálam, állítólag a tömítésből is a régi lett vissza téve valamikor, át volt égve, és úgy jártam vele, míg egyszer fel nem főtt a víz, és fehéret füstölt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!