1.8 szívó motor tuningolás?
Szeretném kihozni az autóból amit lehet ami egy Audi a4 b5 1.8 125 lóerős jármű
A cél cirka 140-50 lóerő lenne de turbósítás és egyéb milliós tételű átalakítás felejtős
Kipufogó, chip, egr? Ezek módosításával elérhető?
Illetve cél hogy 150-200kg anyag kikerüljön az autóból. Ötletek?
Köszi a válaszod!
Szívósorból milyet érdemes vagy mivel másabb mint a gyári egy hangolt? Átmérőben és vagy kialakításban?
Illetve a belteret szeretném meghagyni, mert az autó igényességét szeretném megőrizni
de külső elemeket például motorháztető, csomagtartó ajtó ha kicserélem üvegszálasra úgy elérhető a kitűzött cél?
Valami jobb légszürö, kipufogó plusz egy chippel ez már elérhető.
Nem tudom, hogy honnan gondoltad, a súlycsökkentést ha a belsejét megakarod hagyni.
Illetve hol szeretnél venni üvegszál ajtókat egy a4hez?
100kg-t maximum csak úgy tudsz nyerni, hogy a B oszloptól hátrafelé kidobsz mindent.
Add el vegyel egy turbosat chippeltesd meg es kesz.
Amigy mire nem eleg 125 lo ?
Nem ismerem ezt a motort, hogy mit bír, mennyi van még benne, de a saját tapasztalatomat letudom írni.
Nekem egy 1.6-os szívóm van, gyárilag 124le (a valóságban, mivel egy 1985-ös autóról van szó, ez kb. 100-110le között lehetett). A hengerfej le lett síkolva, szívócsatornák portolva, kapott magasabb fokolású vezérműtengelyeket (240-es a gyári, 264-est kapott helyette) és egy 60-as kipufogórendszert a gyári 55-ös helyett (szét volt rohadva már). A leömlő gyári. Légszűrő short ram.
Volt még pár dolog cserélve benne (könnyített lendkerék, szinterkuplung, arp csavarok, stb., de ezek a teljesítményen nem változtatnak.
Nos, padon így lett 152le mérve, ami a gyárihoz viszonyítva 23%-os teljesítménynövekedés. Az még hozzá tartozik a dologhoz, hogy a szaki azt mondta, hogy van ~20% szívási veszteség a magas hő miatt, de ez menet közben nincs, csak a padon. (nem volt ventilátor, így gyakorlatilag a nyitott motortér hőjét szívta, amit a menetszél valójában nem engedne).
Szóval igazság szerint nem tudom, hogy mennyi a teljesítmény, valószínűleg közelebb van a 160-hoz.
Nálam sajnos nem írható a gyári ECU, de ezeket a változtatásokat szépen "betanulta" és lekezelte, és a 182ccm-es injektorok és a benzinpumpa is elegendő volt ennyihez, az AFR rendben van. EGR egyébként nincs benne.
Zsákutca.
Generáloztad meg a motort, hogy újra a gyári érték közelébe kerüljön és örülj neki. Ezek felett eljárt már az idő.
Vagy tegyél bele egy 1.8T motort, az se olyan ördögtől való folyamat.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!