Mindig mondják, hogy kisebb köbcentis gyengébb autó nem jó pályára. stb. De tényleg nem jó?
Hát én mentem már 1.3-as Suzukival külföldi autópályan. Hegynek felfelé, harmadikban, padlógázzal éppen hogy nem lassult. Nem kellemes.
Ezek a kisautók nem oda lettek kitalálva. Az egy dolog hogy gyenge, a másik hogy fárasztó a szélzaj, a motorzaj, a gördülési zaj, a szélérzékenység, és a béna kis ülések hosszútávon.
A fogyasztás pedig simán lehet ugyanannyi vagy még több, mint egy erősebb autónak.
Ezek a kocsik 130-nál már nagyon hangosak, de amúgy simán bírják.
Autópályán sokkal jobb velük menni, mint országúton.
Autopályán nem kell hirtelen gyotsítani, nem szégyen 110-el menni a külsőben az emelkedőn.
Aki szerint az a baj, hogy rövid a váló, az nem ért hozzá. A váltó pont azért rövid, mert gyenge a motor.
miért van ennyi dislike....
na mindegy mostanában ki szoktam várni amig megjön a saját értékelésem, most is így tettem, láttam jól le lettem húzva, hálából nyomtam én is mindenkinek 1 disliket. Ne legyen 100 % senkinek
Pedig bírja bármilyen autó. Mert nincs az elő írva hogy kötelező 130-at vagy többet menni.
Én se járok gyorsabban csak erős 90,hogy a kamionokat ne tartsam fel.
Mert amit megy az ember autópályán az tökmindegy hogy az egy óra avagy 50 perc.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!