Mit éri meg jobban venni? Egy új modern autót ami minden kényelmünket kielégíti, de 10 év múlva már a roncstelepen lesz. vagy egy 15-20 éves autót amikben még nincs annyi extra, de valószínűleg még kiszolgál +15 évet.
Majd 20 éve mutatták be az E60-as 5-ös BMW-t. Na azokkal volt gond az elektronika tulbonyolitottsága miatt, némelyik motornak meg melyanikus gondjai is voltak/vannak.
Én elöbb vennék egy új 3-ast (G20), mint egy 15 éves e60-at. Tudom, nem egy árban mozog a kettö, de egy új autót max 5 évig tartanék meg, aztán eladnám. Egy régebbit talán tovább.
Egy 0km-es autó problémamentes az elsö 3 évben, pont ezért drágább is (meg a chip hiány, meg a nyersanyag hiány, meg a gyàrtási nehézségek miatt is) , mig egy használt autó pont a szervizek miatt lesz drágább. Hiába az átnézetès, meg minden a szervizben, az olajfogyasztást azt sokan nem látják…
Én személy szerint 0km-eset nem vennék, csak tesztautót, de azt is csak plug-in hibridet. Lehet hurrogni, hogy kiszurják a szememet, meg el fog romlani, meg tönkre megy az aksija (nem fog).
"Majd 20 éve mutatták be az E60-as 5-ös BMW-t. Na azokkal volt gond az elektronika tulbonyolitottsága miatt, némelyik motornak meg melyanikus gondjai is voltak/vannak."
Akkor már léteztek fórumok, most is csilingel a fülemben, hogy húú, ezek a ötharmincdék 5 évet se mennek majd, meg 2 millió forint lesz az injektorok felújítása, 100 ezer km-ként. Na ehhez képest ma 15+éves E60asok húzzák az igát naponta pl cigánytanyákon is, olajcsere nélkül, mostoha körülmények között. És azóta még megbízhatóbbak, jobbak, kiforrottabbak lettek a BMW-k és mas autók is.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!