Csak én vagyok lemaradva vagy tényleg ennyit tudnak/fejlődtek a modern/új autók?
A napokban volt szerencsém több újabb és modernebb autót kipróbálni (autóvásárlás,és szervíz-csereautó)
Nade mik is voltak ezek és hogy honnan merűlt fel bennem a kérdés.
Kettőt szeretnék kiemelni a listáról
Cserautó 1 Teljes napig, Mini Clubman 1.5(3!!) hengeres turbós motorral 136 lóval 2018 ból. Meglepően jól megy/húz de annyira hogy azt hittem min 2literes 200 ló körüli pedig volt/van is több sokkal erősebb autóm. Jó összeszerelés,minőség kényelem stb. Nem ropog nem recseg stb
Egyáltalán nem erre számítottam amikor a kezembe nyomták a kulcsot. (Vezettem már régi kis’ kategóriás Mini-t és más autót is,de ez nem volt jellemző)
A másik pedig egy VW Golf 7 2017-ből,2.0TDI DSG 150ló
Ez is elképesztően megy sőt meglepően, és mindezt (a tulaj és net szerint is ) vegyes 5literrel
Itt is ismét meglepő, nem zörög semmi benn,jó összeszerelés anyaghasználat és keménység, luxus-egy Golfban(?) Masszázsűlések,HUD,Valami brutálnagy gyári érintős navi, mindenféle vezetési segítségek LED mindenütt stb.
Talán ez még jobban meglepett mint az összes többi. Annó a Golf és Passat még a b5 és 4es golf körűl pár évesen nem ilyen volt, ugyebár a standard mindegyikben zörög valami és a kopós műanyagok stb. Gondolom tudjátok..
Nade vajon minden újabb autó még ilyen ‘alacsony’ kategóriában ilyen jól összeszerelt, vagy csak fullos modellekhez volt szerencsém
Köszönöm előre is a válaszaitokat :)
(Mielőtt írná valaki céges autóként vezettem már aktuális 5ös BMW-t és E Mercit is, itt ugyebár nem meglepő a tökéletes minőség és összeszerelés/ érzet, nade az ‘alacsonyabb’ kategóriáknál?
Engem is meglep néha mi mindent tudnak még egy autóba belerakni.
Vezetéssegéd:
Egy-két gyàrtó engedi kikapcsolni ezen asszisztensek jórészét (BMW, Alfa Romeo) és akkor mehet a huligán viselkedés, persze szigorúan megfelelö gumikkal és megfelelö helyen.
Viszont a nagy kijelzô még ott lesz, világitani fog, és egyre kevesebb óracsoport lesz a ma gyártott autókban, mert ott is a digitális kijelzö ural mindent (VW, Peugeot és még sorolhstnám). Valszeg olcsóbb lett nagy mennyiségben az ips panel most, hogy minden kijelzö kb oledre vált (tv, telefon, lassan a monitorok)
Jopofa dolog a parkolóasszisztens, de inkább idömilliomosoknak, vagy kezdöknek javaslom, mert rettenet lassan parkolnak az autók + sokszor a járdaszegély és a kerék között 20cm a táv. Jó, én sem parkolok tökéletesen, de nàlam ugyan ilyen parkolásnál inkább 10cm a karék-szegély táv.
Jo dolog az automata távolsági fényszóró, föleg a mátrix-ledes megoldás, nagyon messzire ellátsz vele, ”kikerüli” a szembejövöt, hátránya, hogy kb gazdasági totálkár, ha koccansz, vagy neked jönnek és 5-6 éves az autó. :D
Nekem utólagosan van beszerelve a 2013-as autómba egy androidos fejegység, hogy tudjon CarPlayt. Van akinek hasznos, van aki a háta közepére se kivánja az kijelzöket az autókba.
És ez még csak a kezdet. Az autós fejegységet (gyári/nem gyári) mind elég buta és gyenge hardverü. Szaggatnak az animációk, lassù a betöltés, siralmas a kezelés, stb egyre többmindent korlátozni fognak az elektronikák.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!