Kicsereltem a termosztátot,atmostam a rendszert de mégsincs fűtés! Minden cső meleg de az a cső ami a muszerfalba megy az hideg marad! Levegő is ki lett engedve!mi lehet a baj hogy az a cső hideg?
1 Jótanács !!
Én egyszer úgy jártam hogy szivárgott a hűtő valahol,és töltöttem bele hűtő tömítő adalékot.. No azt soha többet!!!!!
Ez az adalék egy fura anyag, ami vízre és levegő hatására megköt buborékosan,és mindent elzár ami szivárog kifelé.. A Gond csak az a hűtőbe levegő kerül,mert akkor ott is képződik ez a trutyi hab,ami percek alatt megköt odabent. A lényeg hogy szé apránként minden levegő buborék szépen kitölti a hütőt belülről,és szépen el is dugul tőle.
A lényeg hogy ettől a sz@rtól nem tűnt el a hűtővizem,..csak fűtésem nem lett soha többet,és csak a radiátor csere oldott
1 Jótanács! saját példám!!
Hűtőtömítő adalékot sose tölts az autóba,ha eltűnik a vized!!
Ez a fura adalék nem csak a kis lyukat dugítja el a hanem a fűtést is haza vágja! Ez az anyag olyan lesz kb mint a purhab,és ha víz és levegő éri egyszerre,akkor behabosodik ott a buborék és megköt.
És ezután eldugít mindent ahol légbuborékok mozognak.
Kuka lett a fűtőradiátor!! Nem fordult meg benne soha többet a víz,mert egy csomoó hab kötött bele odabelül!
Ertem es huto tisztito folyadek ?
Tomito nem jo tudom a haverom rakott bele el is.mult a csopoges es egy ido utan a vizpumpabol kezdett folyni a viz
Tömítőből is száz fajta létezik, van olyan helyzet, amikor jó a használata.
Amikor átmosod a fűtőradiátort, vigyázzál, hogy alacsony nyomáson legyen a vízcső, mert a rendszerben lévő nyomás jóval magasabb, mint amire ezeket tervezték és tönkre teheted vele a radiátort.
"En nagyon arra hajlok,hogy hengerfejes az auto es azert nincs keringes!"
Mondtam, hogy mosd ki a fűtőradiátort. Ez a hengerfejesség marhaság. Reménytelen vagy.
"hideg motornal is levett sapkanal nyomja a vizet ki a csovek levegosek"
Naná, hogy levegősek, ha nem légteleníted őket. Teljesen hideg motornál nem hiszem, hogy tényleg kinyomja a vizet. De ha akárcsak langyos a motor, a levegő térfogata akkor is megnő a rendszer magas pontjain és kell neki a hely. Nem kell forrási hőmérséklet ahhoz, hogy a víz ki akarjon jönni a betöltőnyíláson.
Akkor szerinted nem hengerfejes?
Mert a vizet nem forralja,a csovek puhak maradnak,szepen beall 90fokra es nem megy tovabb! Csak inditott motornal szuszog a tartalyban a viz.
Az hogy elinditom,es fel le megy a tartalyba a viz es neha ki is jon a tartalybol utana vissza meg bugyborekol neha kicsit.
De ez csak leszedett sapkanal ha rajta van akkor nem csinalja.
Azert gondolok a levegore hogy levegos de mar eskuszom nem talalom sehol egen foldon keresem a legtelenitot!
ingadozó vízszint,meg légbuborékok jönnek folyamatosan, a tartályból? Ez Egyértelműen.......... hengerfejes a blokk!!!
A robbanás ciklusban beleküldi a gázt a vízkörbe.
Ha szerencséd van ..csak" a hengerfejtömítés sérült! Ha nincs szerencséd akkor átszakadt valahol a fém is,ekkor vagy javítható-hegeszthető,vagy ha nem ..új hengerfej kell. Ez jóval borsosabb ár..
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!