Waberer's-hez menni érdemes csak az új kamionok miatt?
Náluk ugye csak új vontatók vannak, elég sok a nagyfülkés autó amik kényelmesebbek is és csak új technológia, nem 10+ éves gépek.
Kívülről egész jó állapotúnak tűnnek.
Akkor nem csak emiatt, de emiatt érdemes-e meggondolni és a prok közé sorolni?
Egyáltalán jó állapotúak?
természetesen a munkakörülmény fontos szempont
mivel az egész napotdat fülkében töltöd, nem mindegy, hogy milyen állapotú az
#3 Persze, de attól még nem lesz szar, mert nem 1 éves, hanem 5. Az a te feladatod, hogy a fülke jó állapotban legyen. Takarítani kell, nem szemetelni, nem bő olajban rántott húst sütni felhúzott ablakokkal, stb. Ha meg nincs saját vontató, hanem mindig másikban ülsz, akkor meg szintén tök mindegy a kor, mert ha a kollégák rendetlen igénytelen f*szok, akkor az 1 éves fülke is gusztustalan lesz.
Ezért mondtam azt, hogy CSAK emiatt nem érdemes. A kor nem befolyásolja az állapotot.
Már szinte mindenütt új kamionok vannak.
Nincs már öreg autó szinte sehol, mert az út adó miatt tiszta ráfizetés ha nem euró 5-6 a motorja.
Nagyon magas az euro 3-nak a útadója.
#5 Részben ez is igaz, de az EURO 6-os vontatót is ugyanúgy lecserélik egy újabb EURO 6-osra.
Nem nagyon értek hozzá részleteiben, de szerintem azért cserélgetik állandóan, mert nagyon kevés a kamionos és ez is egy sofőrcsalogató dolog, hogy nem egy ócska lerongyolt szarba kell beülni, hanem egy vadiúj jól felszerelt gépbe. Egy cég elindítja a váltást, akkor a többi cégnek is lépnie kell, hogy emiatt ne kerüljön hátrányba a munkakeresőknél. És simán megéri neki anyagilag, hogy állandóan új vontatói legyenek, mert ha talál rá sofőrt, akkor pillanatok alatt kitermelhető a gép ára. Ráadásul a "régi" gépet el tudja adni.
#9 szar annak akinek nincs . Engem nem érdekel eddig nem hagyott cserben és nem tud többet se a merci se a scania ezek munka gépek nem díszek . Ha meg mint minden gyerek " csak a v8-as scania " akkor meg ne legyen már szegénység szagú 520-as , hanem ha V8 akkor az minimum a 650-es aminél van értelme , hogy V8 és nem sor6 .
Az hogy euró 5 vagy euró 6 mint alkalmazott pont leszarom nem az én dolgom a cég szervizeli így a kocsi összes költsége az övék .
Személy szerint én inkább be ülök a svéd vasba mint a csillag toló kotera mercibe , de kinek mi . Van aki a Renaultot szereti ahány sofőr annyi igény és elválás
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!