Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Waberer's-hez menni érdemes...

Waberer's-hez menni érdemes csak az új kamionok miatt?

Figyelt kérdés

Náluk ugye csak új vontatók vannak, elég sok a nagyfülkés autó amik kényelmesebbek is és csak új technológia, nem 10+ éves gépek.

Kívülről egész jó állapotúnak tűnnek.



2022. jan. 28. 11:43
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:
100%
CSAK emiatt nem.
2022. jan. 28. 12:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 A kérdező kommentje:

Akkor nem csak emiatt, de emiatt érdemes-e meggondolni és a prok közé sorolni?

Egyáltalán jó állapotúak?

2022. jan. 28. 12:03
 3/12 anonim ***** válasza:
100%

természetesen a munkakörülmény fontos szempont

mivel az egész napotdat fülkében töltöd, nem mindegy, hogy milyen állapotú az

2022. jan. 28. 12:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/12 anonim ***** válasza:
100%

#3 Persze, de attól még nem lesz szar, mert nem 1 éves, hanem 5. Az a te feladatod, hogy a fülke jó állapotban legyen. Takarítani kell, nem szemetelni, nem bő olajban rántott húst sütni felhúzott ablakokkal, stb. Ha meg nincs saját vontató, hanem mindig másikban ülsz, akkor meg szintén tök mindegy a kor, mert ha a kollégák rendetlen igénytelen f*szok, akkor az 1 éves fülke is gusztustalan lesz.


Ezért mondtam azt, hogy CSAK emiatt nem érdemes. A kor nem befolyásolja az állapotot.

2022. jan. 28. 12:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/12 anonim ***** válasza:
100%

Már szinte mindenütt új kamionok vannak.

Nincs már öreg autó szinte sehol, mert az út adó miatt tiszta ráfizetés ha nem euró 5-6 a motorja.

Nagyon magas az euro 3-nak a útadója.

2022. jan. 28. 14:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/12 anonim ***** válasza:

#5 Részben ez is igaz, de az EURO 6-os vontatót is ugyanúgy lecserélik egy újabb EURO 6-osra.

Nem nagyon értek hozzá részleteiben, de szerintem azért cserélgetik állandóan, mert nagyon kevés a kamionos és ez is egy sofőrcsalogató dolog, hogy nem egy ócska lerongyolt szarba kell beülni, hanem egy vadiúj jól felszerelt gépbe. Egy cég elindítja a váltást, akkor a többi cégnek is lépnie kell, hogy emiatt ne kerüljön hátrányba a munkakeresőknél. És simán megéri neki anyagilag, hogy állandóan új vontatói legyenek, mert ha talál rá sofőrt, akkor pillanatok alatt kitermelhető a gép ára. Ráadásul a "régi" gépet el tudja adni.

2022. jan. 28. 17:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/12 anonim ***** válasza:
#6 baromi nagyot tévedsz, azért cserélgetik mert lízingelik, 3-4 év után lejár a szerződés és vissza kell adni ha bérlik, de van olyan is hogy a gyártó visszavásárlási garanciát vállal, vagyis megveszel egy vontatót, akkor azt 3 év után garantáltan vissza fogja vásárolni a daf mondjuk, és azt az összeget te meg belefekteted a következő ilyen vásárlásodba. És az egésznek az értelme az, hogy így (viszonylag) kevés pénzzel lehet megúszni a dolgot, másrészt meg nem kell bajlódni az állandó szervizeléssel mert öreg az autó, a kamionoknál borítékolható hogy idős korukra csak a nyűg lesz velük, a levegő csövek pl gumiból vannak, a gumi eleve mindentől függetlenül öregszik, mindenhol ereszteni fogja majd a levegőt mint egy lyukas sajt, és újracsöveztetni qrva drága lenne, a levegő termelő kompresszor is egyre gyengébb lesz, az elektronika szép lassan megadja magát a szarabbik vontatókon, pl a daf meg iveco híresen gagyi ilyen téren, és már új korukban is kismillió probléma van velük
2022. jan. 30. 09:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/12 anonim ***** válasza:
Kezdőként max jó pár évet tapasztalatot szerezni . Személy szerint én kulcsos autóra nem ülök így csak olyan helyeken dolgoztam és dolgozom ahol kocsi gazda rendszer van . Jelenleg már lassan 4 éve a kermornál vagyok igaz hűtős meló ennek is van előnye és hátránya is . Viszont jó vezetőség, jó a spedició igaz nem vadi új gépekkel dolgozunk most lesz majd flotta váltás pár új gép jön . Én idén 5 éves Volvo Fh500-al járok hiába van bőven 600 ezer felett a km benne mai napig kívül belül mint az új. Ha karban van tartva akkor műszakilag is simán ott van bármelyik mint az új az állapotról meg a használó tehet kívül belül. Nem kell le lakni egy kocsit és akkor nem lesz egy szemét domb belőle ilyen egyszerű
2022. jan. 31. 02:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/12 anonim ***** válasza:
#8 az egyetlen gond az, hogy a volvo egy rakás szar :D mind az euro5-ös, mind az "új" euro6-os.
2022. jan. 31. 10:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/12 anonim ***** válasza:

#9 szar annak akinek nincs . Engem nem érdekel eddig nem hagyott cserben és nem tud többet se a merci se a scania ezek munka gépek nem díszek . Ha meg mint minden gyerek " csak a v8-as scania " akkor meg ne legyen már szegénység szagú 520-as , hanem ha V8 akkor az minimum a 650-es aminél van értelme , hogy V8 és nem sor6 .

Az hogy euró 5 vagy euró 6 mint alkalmazott pont leszarom nem az én dolgom a cég szervizeli így a kocsi összes költsége az övék .

Személy szerint én inkább be ülök a svéd vasba mint a csillag toló kotera mercibe , de kinek mi . Van aki a Renaultot szereti ahány sofőr annyi igény és elválás

2022. febr. 1. 07:34
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!