Hova lettek az olcsóbb árfekvésű kisebb fogyasztású kisautók a gyártók kínálatából ?
11/Igen,ez marad.
Az a baj,hogy már egy "régi belsőégésű technikás" új benzines is újonnan majd 10 millióba kerül.Illúzió lesz az új autó,nem még egy elektromos,amivel Keszthelyig sem tudsz lemenni.
Az egészet vissza lehet vezetni arra hogy nem veszik ezeket a kisautókat.Ha lenne elég húzóerejük akkor ezeket fejlesztenék mert ez érné meg.
De most a trend a SUV/crossover lett,ezeket veszik és ezért ezeket fejlesztik mert ebben van a pénz.Ahogy halad előre a folyamat egyre fokozza magát mert ha nem fejlesztenek valamit akkor már csak azért se vesznek belőle többet,magát generálja a probléma.De az ok visszavezethető az eladásokra,az autógyárak a profitért csinálják ezt teljesen mindegy mennyi marketing bushitet tolnak le a torkunkon.
9: melyik nagy suvok ? Nekem mondjuk csak egy kia van sorento 2.2 crdi awd 200le.
8 liter alatt nincs élet, én 10el számolok mindig de suli ovi jaratban 12 liter.
Kevesebbet ir ki de ennyi a valós.
Hat liter ? Igen, az a gyári adata. A legfinomabban pl Budapest kehida volt a gyerekeket elvittem standolni, oda vissza egy napra.
Tényleg lassan mentünk minden szabályt betartottam sőt lassabb is voltam,.féket nem használtam. 8.6 literrel zártuk az utat. Alatta nincs élet
Nekem sincs egyébként semmi bajom a SUV irányzattal,de szerintem sem lehet egy alsó középkategóriás autóval összevetni a fenntartását,és a fogyasztását sem.
A 6 liter, ahogy itt egyesek írták,talán üresen a próbapadon realizálható,a közúton aligha, egy olyan autóval aminek magas eleje,nagy tolófelülete van.,mint egy "hóekének."
Ez aerodinamikai képtelenség,hogy ezek fogyasztása összevethető legyen egy
sima sedan,vagy ötajtós kivitellel.
Tulajdonképpen erről szólt az alapfelvetés,és nem arról,hogy ezek az autók kényelmesek-e vagy nem,de tudomásul kell venni,hogy egyszerüen ezek a konstrukciók a magasságuk miatt többet fogyasztanak,mint az alacsonyabban megépített társaik.Városban a fogyasztásuk valamelyest talán tartható alacsonyabban,de az országúton ezek "maguk előtt tolják a levegőt",ami azért tudjuk mivel jár.
Az auto alapbol egy felesleges luxuscikk (a hetkoznapi emberek szamara), innentol kezdve qrva felesleges gazdasagossagrol beszelni … mindenhova el lehet jutni biciklivel, vonattal, busszal, es mar a boltokbol is lehet online vasarolni es hazhoz is hozzak.
Ami fura volt nekem, hogy Zürichben napkozben alig van auto, mig Budapestten pl ejjel-nappal hatalmas forgalom, es a ket varos kozott van egy kis kulonbseg meretben. Vajon mi a magyarazat erre? Lehet ott az emberek nem ulnek autoba hogy elmenjenek a sarki boltba egy turo rudiert mondjuk
Igen ez is igaz.Ezért egyre többen fognak majd bérelni autót,mert fenntartani ezeket a tankokat egyre nagyobb "horror" lesz.
Ezért hozzák létre a különböző "Share Now"rendszereket,"ülj bele és menj",ezeket tudják majd az emberek egyre inkább megfizetni.
Amikor kell,akkor mindíg új autóba fogok ülni,de közben nekem nem kell autó.
Egyébként,én magam is egyre több helyre biciklivel járok,úgyhogy még a biciklis sávoknak is örülök. Nekem bejött.Az autómat én is egyre inkább csak család miatt vidékre használom,egyetértve a "svajciakkal".Úgy látszik nekem "eljött svajc"-agyilag,nem anyagilag,de itt az is valami!
#18 Ja Budapesten meg lehet oldani az igaz de vidéken meg vagy lőve a tömegközlekedéssel,két település között örülhetsz ha óránként jön egy busz de sok helyen van hogy csak naponta néhány alkalommal jár,munkába járás sokszor lehetetlen.Nekem azért kellett autót vennem konkrétan mert busszal több órát elbsztam volna a napomból,kösz de inkább autózok.
A tömegközlekedést nagyon fel kéne fejleszteni a nagyobb városokon kívül ahhoz hogy valós alternatíva legyen mindenkinek.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!