Mennyire gáz az, ha az oktatóm adott le engem?
10. óránál jársz ez jó, én talán a 7. óránál sem tudtam hogy mit ért az alatt hogy következő lehetőségnél szeretnénk jobbra haladni, amikor még volt 1 parkoló, így indexeltem, és ha nem lép közbe az oktató, összetörök egy Porsche cayenne-t mert ő azt hitte hogy mellette fogok bekanyarodni :D
Negyedjére levizsgáztam szerencsére, bár addigra elment az össze maradék kedvem a vezetéstől.
Mi a kuplunggal ismerkedtünk vagy 30 percet legelőször, addig nem is mentünk forgalomba míg a kis utcában nem tudtam gurulgatni egyes-kettes fokozatban, megállva, kirakva üresbe, majd ismét elindulva.
Nem tudom hogy ma milyenek az oktatók így 3 év elteltével, velem is kiabált, kérte is burkoltan hogy kérjek más oktatót, ha szerintem vele van gondom... Lényeg hogy le csengett, szarok bele, de megtanultam nála vezetni.
Mivel már benne van a pénzed, nehogy abba hagyd. Egy ismerős 5x bukott(ő szerinte neki ne parancsoljon senki, majd ő tudja 0 rutinnal hogy kell vezetni, végeredményben a fővárosba kellett menjen, ott nem ítéltek meg semmit, így folytathatta de ő nem akarta, erre a felesége befizette a következő részletet)
Szerintem csináld, én 4. alkalommal mentem át úgy hogy leszartam az egészet, még a buszt sem engedtem ki az öbléből, el is tértünk az útvonaltól, onnan már úgy kiborultak a kocsiban, hogy rám bízták a visszautat, végül megkaptam a papírt, mondván hogy a mindennapok majd csiszolnak a figyelmetlenségeken. Persze, azóta összeszedtem már 1 gyorshajtást, és úgy megyek mint a kisördögök :D
#4-es vagyok.
Mármint úgy értem, hogy mi a 6-7. óráig mindig a tanpályán voltunk, aztán az óra végén kimentünk kicsit a forgalomban. Aztán pedig mikor már az órák nem a tanpályára épültek, akkor mindig ugye a városban vezettem, és közben 1-2x kellett parkolni. Ez egészen így ment 10+ óráig, szóval nem nagyon volt tapasztalatom, és csak ezek után volt intenzív parkolás gyakorlás, meg ilyenek. Szóval na, evvel csak érzékeltetni akarom, hogy 10. óra körül én se nagyon tartottam sehol sem, de lásd, hogy 30 óra után rögtön átmentem. :)
Hát hallod, ha a 10. óra után nem vagy képes normálisan elindulni, vagy kezelni egy rendes manuálváltós kocsit, én is leadtalak volna.
Én "ezerkilencszázjajderégen" tanultam vezetni (azóta oktatok is, de csak D kategóriára, és sajnos automatával) -de bizony a B -s, és C-s oktatóm is a mosókefe nyelével verte a térdemet, ha nem kuplungoltam jól, meg stb.
Ezernyi hálával tartozom nekik.
Főleg a C kat. oktatómnak, akivel egyszer később egy vizsga alkalmával találkoztam a Hoffherr u. -ban. :)
Azt hitte, hogy én is vizsgázom.
Aztán rájött/elmondtam neki, hogy nem-nem, én is vizsgáztatok, konkrétan D -ből. És ott, akkor köszöntem meg neki a kissé erőteljesen faragatlan, nyers stílusát.
Hozzá kell tennem, az én talpam alatt ~1 millió van, és a kadétjaim se okoztak saját hibás balesetet. Pedig én már nem a mosókefés stílusban oktatok.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!