J Astrának valóban nem lehet csinálni semmit a kézifékkel, hogy ne fagyjon be?
2012, 1.7CDTI kombi, klasszikus mechanikus kézifékkel. Céges autó, és mikor a céges szerelőhöz fordultam a problémával, azt mondta, hogy nincs mit csináljon vele, hiába kicseréli a bowdent meg mindent, akkor is be fog fagyni, mert gyári hibás a rendszer és könnyen bejut a víz. A megoldás egyszerűen annyi, hogy télen ne használjam.
Egy 10éves népszerű autó valóban ilyen konstrukciós hibával kerül piacra, vagy csak a szerelő kamuzott valamit mert nem volt kedve megjavítani?
Télen nem hazsnálunk kéziféket, ennyi. Befagyni szinte bármelyik autónál befagy főleg amelyik hagyományos rendszerű, ez nem gyári és nemt ervezési hiba, ez ilyen, bejut a víz befagy ennyi kész. Télen nem hazsnáljuk a kéziféket, szépen berakod sebességbe, ha lejtőn orral előre lejt akkor hátramenetbe és minden esetbe a kerék nézzen a padkára ha esetleg megindulna akkor ne guruljon el a francba hanem a apdka majd megfogja. Ha meg annyir félsz akkor kerekeket kiékeled és ennyi, nem egy macerás dolog én szerintem.
Engem vezetni is így tanítottak hogy télen a kézifék létezését elfelejtük mert befagyhat pont. Aztán nem egy nem kettő szerelő mondta nekem hogy télen ne használjuk hiába mondják hogy nem lenne szabad befagynia meg baromság mert mondanak iylet, befagyhat csak újbb autóknál erre kevesebb az esély, de ugyanúgy megvan az esély erre higyjem el.
#6 Nekem meg még sosem jött ki az aranyerem, úgyhogy AZ ARANYÉR NEM LÉTEZIK!
Ne legyél már ilyen rövidlátó...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!