Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » A régi 5 hengeres 2.5 TDI-k...

A régi 5 hengeres 2.5 TDI-k valóban elnyűhetetlenek?

Figyelt kérdés
Egy ismerősnek van egy T4 2.5 TDI-je, 600 ezer km-el, lehet több, a gyári eredeti motorjával. Az autó nincs pátyolgatva, sokszor hidegen van hajtva. Ezek valóban ilyen elnyűhetetlenek, vagy egyedi eset? Azt mondja a tulaj, hogy ezek még a generált is megérdemlik.
2021. dec. 13. 18:56
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
100%

Mint minden motort ezt is ki lehet nyírni.


De ha normálisan volt karbantartva és nem taposták ki a belét akkor a 600e km még csak bejáratós :)

2021. dec. 13. 18:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 A kérdező kommentje:
Az olajcseréket kapta meg, de hidegen volt sokszor hajtva, kisbusz lévén.
2021. dec. 13. 19:04
 3/11 anonim ***** válasza:
93%
Valóban elég jók.
2021. dec. 13. 19:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 anonim ***** válasza:
100%
Elég jók, de ezeket is meg lehet ölni kellő nemtörődömséggel.
2021. dec. 13. 19:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 anonim ***** válasza:
86%
Átlagon felül bírnak, igen, brutál jó motorok. Amúgy T4-esben a 600 ezer km az nagyon gyanús, nem szokott ezekben ilyen kevés km lenni.
2021. dec. 13. 21:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 anonim ***** válasza:
22%

ja, elnyűhetetlen, csak épp rendszeresen kell cserélni a vezérműtengelyeket, meg a vezérlés szeret elmászni, vagyis folyamatos karbantartás kell neki.

Legtöbbször akkor kotlik meg, amikor egy bolond cserél rajta vezérlést.

Vagyis ennyi erővel a zaporozsec motorja is elnyűhetetlen.

2021. dec. 14. 01:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 A kérdező kommentje:
6. A V6-ról valóban sok rosszat hallani, mondjuk azoknál is ilyen 400-500 ezer km-nél. Annál hallottam vezérlésproblémáról. Nem arra gondolsz véletlen? Nyilván még egy 1000-res Swiftet se releváns egy Zapival összehasonlítani, nem egy kategória.
2021. dec. 14. 01:49
 8/11 A kérdező kommentje:
Illetve ott van még a T5 2.5 tdi-je is, ami ugyancsak 5 hengeres. De itt ugyebár a régiről volt szó, amit a C4 Audikba is szereltek.
2021. dec. 14. 03:58
 9/11 anonim ***** válasza:

"ja, elnyűhetetlen, csak épp rendszeresen kell cserélni a vezérműtengelyeket, meg a vezérlés szeret elmászni, vagyis folyamatos karbantartás kell neki."

Látod, ilyen, mikor nagyon okosat akarsz mondani, de nagyon nagy hülyeség lesz belőle. Amiről te beszélsz, az a V6-os 2.5 TDI, aminek semmi köze nincs a sor5 adagolós 2.5 TDI-hez, ami a T4-esben van. Mondjuk a V6-os 2.5 TDI-k is 600 ezer kilómétereket mennek, de ez már részletkérdés.

2021. dec. 15. 21:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 A kérdező kommentje:
9. Én se értem, hogy miért szidják ezeket a V6-osokat, meg úgy amblokk a VW-t. Mintha egy Toyota, Suzuki motorja nem tudna széthullani 300 ezer km-nél. Sajnos de, sőt azok csak inkább, ismeretségi körben is sorra adják meg magukat a E12 Corollák, SX4-ek, Mazda 6 GG-k, s mindegyik benzines, karbantartott autók. Gyanítom, hogy a dízelbotrány miatt köpködik a VW-t. Szerinted?
2021. dec. 16. 01:32
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!