Nem versenyautónak, hanem normál országúti használatra milyen BMW típust ajánlotok? Sedan kivitel.
Hát igen.
Na de akkor már hozzáadok még valamit. Ha mégis csak a BMW játszik (megértem, én is megint azt vettem annak ellenére hogy már többször kellett mélyen zsebbe nyúlnom miattuk), akkor pont 10-15 év között vannak azok a dízelek, amiket a kigyulladásos EGR sztori miatt érdemesebb elkerülni.
Benzinesből itt már bőven az N-es motorok mentek, amikre a rosszmájúak azt mondják, hogy azért "N" a motorkód, mert "Neveddmeg", valójában a vezérlés az amire baromira figyelni kell (és hát 50-60 ezrenként cserélni - hiába mond rá többet a BMW, ez az értelmes periódus, ha nem akarsz játszani egy motorcsere lehetőségével), hiába dolgozták át némileg ezeket a motorokat is, a biciklilánc-szerű vezérlés maradt, és továbbra is gyenge.
Emellett abból sem tanultak a bajorok, hogy a vízpumpa lapátjai legyenek fémből és ne műanyagból, ez már a '90-es években is probléma volt, és őszintén megmondom, nem tudom hogy azóta javítottak-e ezen, de 2010 környékén még bőven ugyanígy csinálták.
Szóval be lehet vállalni mondjuk egy E90-es 3-as BMW-t valamilyen benzinmotorral, alapvetően ha figyelsz a vezérlésre és a hűtésre, nem kifejezetten problémás. Csak hát a vezérlés önmagában rohadt drága, és 50 ezer kilométer nálam például volt már hogy alig több mint 1 év alatt belement az autóba. Ezen kívül mint minden autónál, úgy itt is bármi tönkremehet, és bármi drágább is lesz, mint egy nem prémium autónál. Többszázezer forintos szervizszámla egy ilyen autónál szinte alap.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!