Lada 1200 hétköznapi használatra?
Hétköznapi használat alatt azt értem, hogy pl munkába is járnék vele vagy boltba, ugyanakkor néha túrázni is ezzel mennék. Latyakos, havas időn kívül, esőben is használnám.
Veteránozok, igaz más típussal, viszont arról tudom, hogy használható lenne minden nap, csak az alkatrész árai és az autó állapota nem éppen megfelelő erre, meg nem is merném kint hagyni sehol.
Javítással nem lenne gond, mivel magamnak csinálnám. Fogyasztást árban a kedvezményes biztosítással behozná.
Persze tudom, hogy nem ésszerű választás, mivel hangos, sokat eszik, nem biztonságos, nincs benne klíma...stb, de egy régi autót ugyebár nem is az ésszerűség miatt tartunk.
Szóval a kérdésem az lenne, hogy mennyire bírná egy Lada a hétköznapi-szinte mindennapos használatot (kb havi 350-400 km)? Főként a karosszéria érdekelne. Szépen kijavított, alváz-és üregvédelemmel ellátott kasztni mennyire bírja pl az esős időt?
Köszi a válaszokat! Bármi tapasztalatotok van, örömmel fogadom.
Városon belülre teljesen jó, de a szériahibákat érdemes figyelembe venni, különben így jársz egyszer:
https://www.gyakorikerdesek.hu/kozlekedes__kozlekedesbiztons..
Magyarul a köztudottan meghibásodó alkatrészekből legyen minimum egy tartalékban. Amennyire én tudom a gyújtáselosztó és a gyújtótrafó szok vacakolni, meg még valami rémlik a biztosítékok környékén, de nem jut eszembe.
A gyújtást egyből hall jeladósra cserélném.
Köszönöm a választ! :)
Köszi a válaszokat! Akkor ezek szerint nem lesz vele különösebben probléma.
Alapból városban használnám, csak kiegészíteném hobbiautózással is jó időben. Igazából a rozsdától tartottam az esős időben való használat miatt, de akkor egy jó alváz-és üregvédelem segít.
Szép estét mindenkinek!
"Akkor ezek szerint nem lesz vele különösebben probléma."
Már bocs, de Ladákkal mikor nem volt probléma?
Az ac még, ami nagyon szivatta anno a népet, engem is.
De az a dupla lengőkar oldalanként se piskóta.
Bocs, de ha ma kéne ilyennel járnom, t.könszúrnám magam 3x, magamnak szerelem a verdáimat, nagyon nem jó emlékeim vannak róla.:(
A 4-es vagyok. A miénkben a hagyományos mechanikus gyújtásmegszakító még a 90-es években optikaira lett cserélve. Azóta hozzányúlni nem kellett.
Aki szereti ezeket a régi autókat, nosztalgiából, veteránozáshoz, vagy kihívás a szerelgetés, hiszen ezeken szinte minden mechanikus, arra jó. Ma is használható rövidebb utakra. Írom ezt, egy többek között 2018-as modern biturbós, Androidautós, ledmátrixos, stb. autó tulajdonosaként. Nem érzem cikinek beülni a jó öreg 2101-esbe ma sem. De más műfaj, az tény.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!