BMW B47 motorjában javították a korábbi, N47-re jellemző hibákat?
Figyelt kérdés
I2021. dec. 28. 16:51
1/2 anonim 



válasza:





Elvileg igen, de ettől függetlenül ugyanúgy érvényesek rá is a szervizelnivalók.
Más EGR hűtője van így elvileg nem gyullad ki, valóságban már volt rá példa ennél a motornál is, a csere ennél a motornál is érvényes. A lánc szintén erősebb mint az N47-nél, viszont mivel itt is közel van a DPF-hez így ennél is cserés 200k fele.
2/2 anonim 



válasza:





Elméletben igen, gyakorlatban jobb óvatosnak lenni és ahogy előttem írták úgy kezelni mint az N47-et
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!