Hengerfejes az autóm?
Citroen 1.6 benzinmotor 2003.
A probléma hogy füstöl fehéren . 5000 km alatt a maximumtol lecsokken a minimumig a vizszint.
Ha megyek vele 50 60 km t akkor mar a füst megszünik . Nivopálcán nincs viz a kiegyenlitőben sem olaj a motor indul erős . De ez a fehér füst zavar szerintem ha a kicsapódott pára lenne ag hamarabb kiszaradna
Nem tesz neki jót, de ameddig nem dolgozza össze az olajat a vízzel, vagy nem hagy ki a henger emiatt akkor nem olyan nagy gond, viszont ha elkezd kihagyni a henger amelyik a vizet kapja akkor nem szabad erőltetni.
Mindenesetre figyelni kell a vizet/olajat, meg a víz fagyáspontját, mert ha csak sima vizet öntesz rá nem pedig fagyállót szétfagyhat a blokk egy hidegebb reggelre.
Ettől függetlenül én minél előbb javítanám, de nem olyan a hiba hogy hanyatt homlok irány a szerelő, viszont olyanná válhat.
5000km?
Az biztos nem hengerfej probléma, hanem elfolyik valahol.
Már egy nagyon kis lukon keresztül is úgy fogy a víz, hogy pár 100km alatt kifogy a kiegyenlítőből.
A fehér füst lehet olaj is, meg sok üzemanyag.
Na meg lecsapódott vízpára.
"külön mennek a gyertyákra a gyújtókábelek akkor az egyikről húzd le."
1. Ezzel legyél óvatos, mert a korszerű gyujtások 40kV-os feszültsége akár a gyujtókábel külsején is végigkúszhat és áramütést kaphatsz. Járó motornál ezt csak nagyfeszültségre hitelesített fogóval szabad megtenni.
2. Ha a gyertyapipa nincs a motortesthez közel rakva, akkor a trafóban levő feszültség nem fog tudni kisülni. Az üzeminél sokkal nagyobbra fog növekedni és előfordulhat, hogy a trafó belsejében a szigetelésen húz át. Akár egyetlen ilyen teszt is tönkreteheti a trafót.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!