Miért gondolja sokan hogy az olcsóbb kutaknál gyengébb minőségű az üzemanyag?
ok
és az alap üzemanyagok mióta adalékoltak, illetve pontosan mivel másabb az adalékolásuk mint a prémium üzemanyagoké?
Ezt a leírást találtam hirtelen, egész érdekes. Mindig is adalékolt volt minden "alap" üzemanyag is. Fejből én sem tudom elmondani, mit tartalmaz egy benzin, de minden cégnél másképp adalékolnak, ettől dől majd el, hogy mennyire jó majd a benzin. Írta valaki fennebb, hogy sosem vett észre különbséget a kutak között. Ezt megtudom erősíteni, hogy minden autó más és más, nincs két egyforma motor. Volt nekem is olyan autóm, ami 100as benzinből többet evett, mint a 95ből, és nem is ment jobban. Pedig modern, ECU-s, elektronikus befecskendezéses autó, ami tud alkalmazkodni az oktánszámhoz. Más autóm pedig olyan volt, hogy 1-1,5 literrel is kevesebbet evett akár a 100-as benzinből, és érezhetően nyomatékosabb, pörgősebb volt a motor vele. Na ugyanígy vannak különbségek a cégek között is, van autó, amelyik fulladozik az Auchanos benzintől, más pedig tökéletesen üzemel vele.
"Évi hetvenezret tolsz bele a kocsidba ?"
Igen, voltak évek, hogy többet is. De részben a vírus miatt, részben tudatos döntés miatt már jóval kevesebbet megyek. Több autóm van amúgy mindig egyszerre is, nem mindig ugyanazzal megyek.
magyarul az autók között van különbség nem pedig az üzemanyagok között...
és a kis cégeknél szerinted ki és hol adagol, hol van nekik erre emberük, kapacitásuk, tudásuk eszközük?
Valószínűleg 1:1-ben megveszik a cuccost a Mol-tól és árulják.
konklúzió: ott kell tankolni ahol olcsó, mert semmi különbség
Az üzemanyagok között is van különbség, amit egyes autok megéreznek, mások nem. Amúgy az, hogy pl egy autó ugyanúgy megy az auchanos gázolajjal is, nem jelenti azt, hogy 50 ezer km után nem fog szétmenni a befecskendezö rendszere a szar gázolajtól.
Amúgy kijelentettél valamit, hogy szerinted egy az egyben ugyanaz a benzin van mindenütt, mert MOL... Nem, nem így van. Ja meg mégvalami: a MOLos benzin nincs olyan jó, mint az OMV :)
15: en elfogadom hogy van jobb és rosszabb de hogy veszed észre ?
Csak mert volt régen pár hondám annak nem tűnt fel.
Azt volt mazda 6 mps, az húzva volt, ha 98ast kapott mindegy volt neki, padon kitekerte a 298 LE 425nm-t gyári hardverrel.
Azt van egy modern mazda 6, az egyik legnagyobb kompressziójú szivó motorral, egy usaban élő (asszem) ukrán srác távprogizta (orangevirus a neten a neve), próbáltuk a logokat több üzemanyaggal , nem volt eltérés, auchan omv es agip van közel ezeket próbáltam, mert 3 etapos volt a progi és közte 2000 km-t elgurultunk vele.
Azt semmi .
VOlt hirhedt mk3 diesel ford mondeom gyári injektorokkal 300e km után még a gyári volt benne (250e körül adtam el ismerősnek, ő már erdély budapest ingázott vele) legtöbbet auchan kutat látott de tankoltam bele mindenhol ahol volt kút.
Tehát én elfogadom hogy jobb, csak valaki mondja meg hogyan lehet ezt észrevenni ? Pl az autó motor vezérlője nem veszi észre, de nekem érezni kellene ?
Vagy tényleg, valaki valami tényszerű adattal támassza már alá.
az 1-1.5 liter minusz is érdekes mert próbáltam, hetente tankolok, kipróbálom újra, de nem esett le 15 százalékot a fogyasztásom, sőt ha lenne ilyen hogy 15 százalék minusz adaléktól akkor nem is kéne autót fejlesztani csak adalékot.
De a motorvezérlőnek megint észre kéne venni hogy kevesebb benzint kell adagolnia, azt mint írtam nem vette észre. Ha meg nem ad kevesebbet akkor miért lett a fogyasztás jobb ?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!