Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » 40 éves kocsi napi használatban?

40 éves kocsi napi használatban?

Figyelt kérdés
Egyik ismerősöm egy 1982-es Mazda 323-assal jár, napi szinten. Az autóban vagy 700 ezer km van, motorhoz állítólag nem is nyúltak még. Nem ő szervizeli, de kb sose láttam még, hogy napokat az autója nélkül maradt volna. Kissé furcsa. Vagy ezek a régi japán gépek ennyire strapabíróak lennének?
2021. nov. 2. 21:37
 1/6 anonim ***** válasza:
100%

A bódé volt a gyenge pont némileg, de a technika megbízható.

Sőt, nekem a 32 éves japánok is kevésbé rohad mint ugyanabból a tipusból egy 20 éves modell.

2021. nov. 2. 21:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
77%
'motorhoz állítólag nem is nyúltak még' - eddig olvastam. Netto hazugsag, volt egy pont ilyen autom, 150e korul mar alig volt kompresszio 2 hengerben. Jo a regi (meg amugy az uj) japan technika is, de nem ennyire.
2021. nov. 2. 21:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
71%

1982-ben mazdával jártam Ázsiában. a motorja bírta az állandó padlógázt(nagy ország, nagy távolság)nem rohadt sehol. aztán itthon is volt két mazdám, egyiket sem kellett szervizbe hordani.


a mazda elnyűhetetlen. ezért van most is japán autóm.

2021. nov. 2. 22:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 A kérdező kommentje:
2. Nem értem mitől lenne hazugság. De ha csak kötekedni akartál, kár volt a kérdéshez írni.
2021. nov. 2. 22:13
 5/6 anonim ***** válasza:
91%

Nincs olyan személyautó, aminek a motorja elmenne 700 ezer kilométert csak a kötlező szervízekkel. Ha azt írná hogy csak kopó alkatrészeket cserélt az TALÁN hihető lenne. Csak hogy ekkora futásnál a kopó alaktrészek nem merülnek ki annyiban hogy olajcsere+szűrő+vezérlés. A teljesség igénye nélkül: önindító, generátor, vízpumpa, gyújtás elemei, dugattyúgyűrűk (+ opcionálisan a blokk felmunkálása), összes csapágy, hengerfej tömítés+csavarok, összes tömítés és szimering, befecskendezés (gondolom itt még karburátorról beszélünk) bizonyos elemei, esetleg vezérműtengelyek, szelepek és tartozékaik (ha nem is csere, de köszörülés, + ülékek felmunkálása) és még sorolhatnám.

Ezek BIZTOS hogy cserélve/felújítva lettek, jórészük többször is. Nem egy ezek közül olyan, hogy kompletten szét kell szedni a motort hozzá. Tehát az, hogy nem nyúltak a motorhoz, biztosan hazugság. Ennek megállapításához nem kell látni az autót, mert ilyen nincs. Ez kb. olyan, mintha az ismerősöd azt állítaná, hogy az autójával 0,2 l/100 km fogyasztást tud elérni. Nyilvánvalóan kamu, ilyen nincs, ennyi.

2021. nov. 2. 23:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:
Én 31 éves Chevrolettel járok napi szinten. Tömítések és szimeringek cseréje után most van egy 180 ezer km-t futott megbízható autóm😁 Az a vicc hogy volt ideiglenesen egy 1.9 csühögőm, amíg ez műszakira készült, de ez mégis megbízhatóbb.
2021. nov. 3. 10:56
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!