40 éves kocsi napi használatban?
A bódé volt a gyenge pont némileg, de a technika megbízható.
Sőt, nekem a 32 éves japánok is kevésbé rohad mint ugyanabból a tipusból egy 20 éves modell.
1982-ben mazdával jártam Ázsiában. a motorja bírta az állandó padlógázt(nagy ország, nagy távolság)nem rohadt sehol. aztán itthon is volt két mazdám, egyiket sem kellett szervizbe hordani.
a mazda elnyűhetetlen. ezért van most is japán autóm.
Nincs olyan személyautó, aminek a motorja elmenne 700 ezer kilométert csak a kötlező szervízekkel. Ha azt írná hogy csak kopó alkatrészeket cserélt az TALÁN hihető lenne. Csak hogy ekkora futásnál a kopó alaktrészek nem merülnek ki annyiban hogy olajcsere+szűrő+vezérlés. A teljesség igénye nélkül: önindító, generátor, vízpumpa, gyújtás elemei, dugattyúgyűrűk (+ opcionálisan a blokk felmunkálása), összes csapágy, hengerfej tömítés+csavarok, összes tömítés és szimering, befecskendezés (gondolom itt még karburátorról beszélünk) bizonyos elemei, esetleg vezérműtengelyek, szelepek és tartozékaik (ha nem is csere, de köszörülés, + ülékek felmunkálása) és még sorolhatnám.
Ezek BIZTOS hogy cserélve/felújítva lettek, jórészük többször is. Nem egy ezek közül olyan, hogy kompletten szét kell szedni a motort hozzá. Tehát az, hogy nem nyúltak a motorhoz, biztosan hazugság. Ennek megállapításához nem kell látni az autót, mert ilyen nincs. Ez kb. olyan, mintha az ismerősöd azt állítaná, hogy az autójával 0,2 l/100 km fogyasztást tud elérni. Nyilvánvalóan kamu, ilyen nincs, ennyi.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!