Jól gondolkozom? Kérlek, írjatok tapasztaltak! Ha behozunk egy beteg Mercedes autót és tételezzük fel mindennemű hibája miatt költeni kell rá, 3 millióból felújíthatjuk? Megéri így gondolkozni, ahogy írom?
Például:
Új 2011-es E 220-as dízeles vagy benzines autót behozunk. 6000 euróért.
Nyilván ez egy beteg autó.
Mi problémája lehet? De ha mondjuk mindennemű problémája van, akkor is csak az alábbiak lehetnek, amik vonatkozásában ennyiből megúszhatjuk? 3 millió!
Tehát motorgenerál: Vagyis motort kell cserélni, akkor lehet belőle újat vagy keveset futott kilómétereset kapni, amit be lehet építeni vagy hengerfejezni kell? _ Ez 1 millióból megvan?! Vagy nincs?
Tételezzük fel, hogy automata váltós, aminek a cseréje milliós tétel:
Ez szereléssel együtt ennyiből megvan? Vagy nincs?
És mondjuk még lengéscsillapító , porlasztócsúcsok stb, plusz 1 millió:
De akkor 6 millióbol már van egy jó mercije a használónak.
Mi a véleményetek ez ügyben? Ha abból indulunk ki, hogy átvan írva a kilóméter és futott az autó közel 500.000 km-et.
Azzal a gondolatmenettel vágok bele, hogy tételezzük fel, a sok futásteljesítmény miatt a lehető legtöbb dolgot cserélni kell és ha azokat cserélni kell, akkor mik azok? És azokat szereléssel együtt mennyiből tudom úgy megoldani úgy, hogy már ne legyen további gondom, de ha annyit ráköltök, akkor az úgy már tényleg jó. Határ a csillagos vagy ennyiből megoldom? Egyáltalán akkor úgy teszem fel nektek a kérdést, hogy a nagy futásteljesítmény miatt mik azok a dolgok, amire valószínűleg mindenképp költeni kell. Merüljetek el benne kérlek benneteket nagyban, gondolva arra, hogy a lehető legtöbb dologgal gond lehet egy beteg autónál, de akkor MIK AZOK ÉS MENNYIÉRT oldom meg?
Tudom ez kicsit nehéz kérdés, de arra irányul , hogy érdemes e behozni egy beteg kívülről jó autót, ami valószínűleg azért ilyen olcsó, mert beteg műszakilag.
Ebbe tuti nem 220.000 km van benne, hiába azt írják, ráadásul kombi én pedig sedant akarok, de ez is egy jó példa a témához!
Dízeles NEM BENZINEK, AMI RIZIKÓSABB.
AUTOMATA VÁLTÓ NEM MANUÁLIS, AMI RIZIKÓSABB.
Na ehhez mit szóltok?
Tutira beteg autó ennyiért. Jóhogy nem szaloncukor áráért adják cserébe a tökéletes autót. Ez is kacsa.
Mikörben igaz ez benzines, de régebbi majdnem ugyanannyi kilóméterrel és mennyivel drágább. Értitek az árfekvés közötti érdekességet?
Régebbi , egyszerűbbet ugyanabban a kategóriában drágábban, mint egy újabbat , jobbat olcsóbban? Akkor tutira kacsa az előző. Meg érdekes, hogy a külföldi autók közül milyen sok kerekített kilóméteres van.....
248000
190000
ilyenből egy tucat fenn?
de ez hogy lehet?
miért nem 182456 vagy 145968 stb?
Tiszta kacsa ez egész, már aki okos annak az eszére szivatásra is buta hirdetés, csak röhög rajta.
Úgy látszik nem értitek. Egy korrekt szakember véleményét kérdezem.
Ő biztosan érti....
Köszönöm.
Aztán egyébként egyik előző válaszolónak:
Motorfelújítást miért nem lehet végezni? Miért csak az új autóbol kivett motorral vagy a bontott autóbol szerzett motorral példálózol?
Ebbe sincs valós kilóméter. Minden 2 éves vizsga előtt átírta anniyval amennyivel még lehetett és éppen utolsó számadat alá nem ment. Gondolom ezt is tudjátok....
az első és legfontosabb: németék sem hülyék
áron alul nem adnak el semmit, ha 6 ezret kérnek érte, megnyugtatlak, hogy a maradékot még ráköltheted mielőtt abból autó lesz
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!