A Mazda 6 skyactiv dízel motorja megbízható, ha az ismert tipushibái javítva vannak?
2014 körüli, végig márkaszervíz által karbantartott, -beleértve a tipushibák kijavítását- autót néztem ki, 200 ezer kilóméterrel, automata váltóval.
Ti be mernétek vállalni? Évi 25.000 km megyek, nagyrészt autópályán nagy tempóval.
Szakszervízbe hordanám az autót.
A 2.2-es dízelnek vannak nyűgjei, amit ha kicserélsz akkor nem lesz semmi baja később és örökké használható, ahogy az összes Skyactiv. Nyilván ezekből a benzin a legjobb, örökéletű kocsi, de ahogy írtam a 2.2-esnél vannak kötelező körök.
Márkaszervíz; felejtsd el, csak "off" szervíz, minden alkatrészt te vegyél, ajánlom a zsu.hu-t.
Előzetes átnézés a tulajdonos beelegyezésével ajánlott, ha nem engedi, akkor felejtsd is el a kocsit.
Az a baj, hogy a márkaszervíz mindent 3x- áron ad és csinál.
Szakszervíz pl. Bosch, nem rossz, de ott meg nem szeretik, ha te viszed az alkatrészt, márpedig a Bárditól ők is 50%-on veszik, viszont rendes áron adják el neked, ergo a munkán és az alkatrészen is keresnek. Olyan, hogy Mazdára specializálódott, olyan meg nincs. Az autók 90% ugyan azon az elven működik, ugyan azt kell megnézni. Hozzáteszem, ha semmit nem konyítasz hozzá, akkor átb*sznak. Nálam a Bosch szervíz be X elte, hogy hűtővíz ok, csekkoltam és low szinten volt :).... na meg ki tudja milyen olajat rak bele stb... bízni soha senkiben (sajnos)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!