Opel Insignia 2.8 V6 OPC Mennyire megbízható, mik a
tipushibák?
Figyelt kérdés
Sziasztok! OPC Insigna vásárlása előtt vagyok, és meg szeretném kérdezni, hogy ennek a tipusnak milyen bajai, hibái szoktak lenni, mire kell figyelni vásárlásnál? A konkrét példány egy 2017-es 325le-s 2.8 v6 os motorral szerelt.
nem létezik szar motor, az #1 es tipikus magyar kispolgár aki ilyen autót max a falán látott poszterként... Valami külföldi fórumba írogass, ahol nincs ennyi idióta csóró, mondjuk angol vagy német fórumokat böngéssz. Nem ajánlom a magyar opeles facebook csoportokat sem, hasonló bohócok vannak ott is mint itt, ez ilyen magyar módi. Sajnos nagyban függ az előző tulajtól, de ha elvitte a kötelező nagyszervizekre akkor nagy baj nem lehet. Nyilván nem árt rögtön a szokásos vezérléscsere, olajcserék stb...-vel kezdeni, biztos ami biztos.
2021. aug. 12. 23:36
Hasznos számodra ez a válasz?
3/8 anonim válasza:
Hát én se hallottam még jót róla.
Volt az ismerősömnek , de még ránézésre is egy bunkó autó csak.
2021. aug. 13. 10:31
Hasznos számodra ez a válasz?
4/8 A kérdező kommentje:
#2 Már megvettük az autót. Végig márkaszervizben volt szervizelve, márka kereskedésből is vettük. Vezérléscsere 30ezer km el ezelőtt volt ha jól emlékszek. Minden egyes szervízről megvan az összes dokumentáció. Köszi a tippet, hogy külföldi fórumokon nézelődjek inkább mint itt!
#3 Ránézésre is egy bunkó autó, az mit jelent te nálad? Mert nem igazán értem :D
2021. aug. 13. 16:03
5/8 anonim válasza:
Ezeket rendszeresen és szakszerűen kell szervizelni, akkor nincs vele gond.
Drága fenntartású autó (magyar viszonylathoz képest). Olajcsere + vezérlés csere ~300.000, első és hátsó fék csere, tárcsák betétek szintén 300.000 körül van. Ki lehet hozni 150.000-ből, de ez egy nehéz autó. Eszi a féket, jobb minőségű tárcsának ára van, ami nem lesz 1 fékezés után hullámos. 1 db. gumiabroncs 60.000-től. 30.000-es Barumot nem tehetsz rá. Ez olyan minta a cipő vásárlás. Lehet 4.000-ért is venni ami 6 hónapot bír, meg lehet 20.000-ért ami lehet 2 évig cipő marad.
Autóról legyen meg minden számla, be kell menni az Opelhez és beregisztrálni a tulajdon változást onnantól hozzáférhető minden, ami az autóval kapcsolatos.
2021. szept. 1. 16:18
Hasznos számodra ez a válasz?
6/8 anonim válasza:
en nem regisztraltam semmi tulajdonvaltast, nemetbol vettem, es az itthoni szervizben amikor voltam valamiert szoltak hogy van visszahivas az auton, es ingyen megcsinaltak. Amugy a 300 ezres vezerlescsere az inkabb privat maszek muhelyekben lesz, rn 220-at fizettem lanckerek nelkul asszem, markaszervizben 600-700 ezres arat mondtak... :D Kicsit orszagot tevesztettek, mert maga a gyari vezerles szett 150 korul van, a tobbi meg munkadij meg felesleges lehuzas pl futomubeallitas, minek? Leveszik tan a bolcsot vagy mi? Mintha direkt tulbonyolitanak... ja es fekekre aztmondtak nekem "lassan csereerett", de semmi valla a tarcsanak, fekbetet is van boven. Nem art odafigyelni ezekre azert, itt is megy a lehuzas rendesen
2021. szept. 2. 11:59
Hasznos számodra ez a válasz?
7/8 anonim válasza:
Igen, maszek műhelyben volt 300.000 a vezérlés csere mindennel együtt. A márkaszervízben ennek a duplája, én is utána érdeklődtem. :D
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!