Az igaz, hogy minden mostani autóban olyan gyengére van megcsinálva a fékpedál, hogyha elszáll a szervórásegítés, akkor nem is lehet vele megállni?
Tegnap vittem ki a haveromhoz az autómat. Volt bent a műhelyben egy 2013-as Kia (nem tudom, hogy pontosan milyen típus). Lökhárítót, AC pumpát és fékpedált cserélt rajta. Azért pont ezeket, mert volt egy kisebb balesete a tulajnak vele. Menet közben bedöglött az AC pumpa, leállt a motor. Ezzel együtt elment a fék is. A tulaja tudta, hogy ha nem jár a motor, akkor nincs fékrásegítés, így erősebben kell nyomni a pedált. Ezt ő megtette, jó erősen nekifeszült, lassult is az autó, de eltört a fékpedált tartó konzol. Pontosabban csak elrepedt és elnyúlott. Így már nem tudott megállni rendesen, beesett a pedál, belecsúszott egy előtte álló autóba. Haverom azt mondta, hogy ez a probléma szinte mindegyik mostani autónál fennáll.
Ez igaz? Nem úgy tervezik meg az autókat, hogy egy pár ilyen fékezést azért bírjanak ki? Vagy csak ennél a típusnál volt ilyen gyengére megcsinálva?





Legközelebb jobb mesét találj ki haver! Attól hogy a tápszivattyú megáll, még nem szünik meg azonnal a rásegítés. Amíg a motor forog, márpedig motorfèk alatt forog, addíg van vákum. Amíg van vákum, van fékrásegítés. De a motor leállítása után parcek múlva is van annyi tartalék vákum a rásegítőben (nem véletlenül van visszacsapó szelep a vákumcsövön), hogy az első fékezéssel kényelmesen megálj.
A sok nímand meg gyárja itt a konteót a gyári hibás fékpedálról. Fotelszakik...










13-as: igen
Ki lehet próbálni, hogy áll a motor es 2-3 lenyomasig még puha utana kemenyedik fel.





Mennyit kapsz a konkurenciától hogy így fikázod a KIA-t?
Megéri? ;)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!